AK47 Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 ja, jeg har kikket på veiledningen som anbefales, men skjønte ikke så mye av den. Det må da være et enkelt program som kan konvertere en CD til MP3 uten masse dill dall? Kan Music Mach brukes? Det har jeg, i plussversjon, men har ikke fått det til der ennå heller. Det må da være grenser for hvor tungvint dette skal være? Jeg ønsker bare å overføre en eneste CD uten å ha doktorgrad i konvertering Lenke til kommentar
thomasjo Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 ja, jeg har kikket på veiledningen som anbefales, men skjønte ikke så mye av den. Det må da være et enkelt program som kan konvertere en CD til MP3 uten masse dill dall? Det må da være grenser for hvor tungvint dette skal være? MusicMatch er finfin til det der. prøvdeg frem så får du det nok til. samt Audiograbber feks.. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Når du først har konfigurert f.eks. EAC, er det faktisk himla enkelt å bruke, og det gir svært god kvalitet bare du holder deg over 128bps. Det er bare de første par stegene som er litt omfattende, ikke på noen måte uoverkommelig, og du vil ikke angre det. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg anbefaler CDex. Lite, enkelt, gratis og ikke minst bra. Lenke til kommentar
Steinkaare Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 har selv et program avanced cd ripper pro. vet ikke om det er bra eller ikke, men det skal visstnok funke Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Apple iTunes programmet er perfekt til å rippe CD Lenke til kommentar
laerda Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 dBpoweramp er en converterer som har mange innebygde codec, og du kan laste ned flere. den er helt gratis. ripper fin-fint http://www.dbpoweramp.com/dmc.htm Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Takker for mange gode svar. Et annet spørsmål: Finnes det et program som ripper streaming? Hvis jeg f.eks streamer en radiosending, kan den rippes til MP3 på noen måte? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 QUOTE Rocambole Skrevet 25/03/2004 : 18:40 Apple iTunes programmet er perfekt til å rippe CD Apple itunes er veldig bra til å rippe cd'er OG du kan konvertere til f.eks Mp3... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå