ArmenMinAU Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Morn morn! Jeg bare må få vite det - hva er den absolutt beste hip hop sangen ever? Bare nevn en låt... Takker for svar på forhånd... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Dr Dre feat. Snoop Dog - Still Dre Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Cypress Hill - Insane in the brain Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Alt av Side Brok og Gatas Parlament Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Sorry for at jeg ikke sa det isted, men... Jeg ser etter amerikansk hip hop Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Mobb Deep - Shook Ones Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Grandmaster Flash - The Jungle Sugarhill Gang - Rapper's Delight Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) hva er den absolutt beste hip hop sangen ever? Nei... Hip-Hop er ikke en musikksjanger! Nå må folk snart få det inn i huet... Hip-Hop er en, tja, en livstil på en måte... Rapper du, så er du en "Hip-Hop'er"... Du lager ikke Hip-Hop... Man hører ikke på Hip-Hop, man hører på Rap, som er laget og fremført av Hip-Hop'ere.... ***pirke pirke*** --------------------------------------- Mobb Deep - Shook Ones Ja... Fantastisk beat... Klarer ikke å nevne èn.. Er rettogslett umulig.. - NAS - Ether (Dreper Jay-Z) - Jay-Z & Eminem - Renegadehar ikke sansen for Jay-Z, men Eminem sitt første vers er bare straight illness) - Royce Da 5' 9 - I'm The King (selvskryt -> med god grunn.) - Assassin & 2Pac - Real Bad Boyz (Assassin, so raw) - Kurupt, RBX, Lady Of Rage & Snoop Dogg - Stranded On Death Row (Kurupt og Snoop Dogg under storhets-tiden) - Snoop Dogg - Buck Em' (Snoop Dogg tilbake mot toppen. Dr.Dre på beaten, so hardcore) - Westside Connection - Call 911 (Ice Cube så rå på sitt vers) - NWA - Straight Outta Compton (Gammel Classic) - Obie trice, Eminem & 50Cent - Love Me (Eminem med illness, de andre er average) - Dr.Dre & Hittman - Light Speed (Bare liker den ) - Warren G feat. RBX - What You Wanna Do Nydelig produksjon.. Warren er fet å høre på.[/b] Som du sikkert ser, så er det masse skryte-Rap... Det var da noen av mine favoritter pr. dags dato.... Endret 26. mars 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Skal vi snakke om klassikere så er disse som må "Represent" -Cypress hill - Insane in the mem brain -House of pain - Jump around -Busta rhymes - Woohaa -Outkast - Rosa parks eller Bombs over baghdad -Coolio - Gangstas paradise -Xzibit - Papparazi (elns) -Warren G - Regulate -Jay-z -Big pimpin og mye mer. Eg har da andre som best men disse er bra. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Thomas Rusiak - Hiphopper!! Endret 25. mars 2004 av jh_ Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Bare nevn en låt... eller blir jo denna tråden som alle andre. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 hva er den absolutt beste hip hop sangen ever? Nei... Hip-Hop er ikke en musikksjanger! Nå må folk snart få det inn i huet... Hip-Hop er en, tja, en livstil på en måte... Så f.eks "punk" er ikek en sjanger, forid det også er noe som heter "punkere"? Jeez. Hip-hop er en sjanger, akkurat som rock og jazz. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) fuck dying - Ice Cube hip -hop, rap, crap samma ulla. you cant spell rap without crap! Endret 27. mars 2004 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 you cant spell rap without crap! jo egentlig.. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) hva er den absolutt beste hip hop sangen ever? Nei... Hip-Hop er ikke en musikksjanger! Nå må folk snart få det inn i huet... Hip-Hop er en, tja, en livstil på en måte... Så f.eks "punk" er ikke en sjanger, fordi det også er noe som heter "punkere"? Du missforstår helt nå HalTan... Når du hører folk som Dr.Dre, Eminem osv. så er det Rap du hører på. Du hører ikke på Hip-Hop, da dette ikke er en musikksjanger... Hip-Hop er en, livstil som inneholder flere "elementer" (4 stk.) - DJ'ing - Graffiti - MC'ing (rapping) - B-Boy'ing (Breakdance/moves) Jeg holder på med noe av dette, og har en stor omgangskrets som også holder på med det... Så jeg vet hva jeg snakker om Punk = en musikksjanger Artister som holder på med punk = Punkere Rap = en musikksjanger Artister som holder på med Rap = Rappere Hip-Hop = en livstil Folk som har dette som livstil = Hip-Hop'ere Så du bomma litt når du prøvde å vri litt på det jeg skrev hehe Jeez. Hip-hop er en sjanger, akkurat som rock og jazz. Igjen: Det er Rap som er en sjanger, akkurat som rock og jazz Endret 27. mars 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hip-Hop er en sjanger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg