Gå til innhold

No-cd crack

Anbefalte innlegg

Om man ikke klarer å holde orden på noen stakkars blanke plater, ja så har man et problem. Jobb innen bibilotekaryrket, og lignende ryddige yrker bør oversees.  :laugh:

Hehe, jeg studerer for å bli bibliotekar og jeg har også jobbet i videobutikk. Det er utrolig hvordan folk klarer å behandle DVD-er og CD-er. Ta cd/dvd ut av coveret, plasser det i spilleren. Når man er ferdig legger man det tilbake i coveret. Ikke akkurat store ferdigheter som kreves for å gjøre det her, skulle man tro ihvertfall. Blir ikke riper eller fettmerker om man bare behandler de korrekt. Og faktisk så har bibliotekarer ganske god oversikt over sine dvd-er og cd-er ;) Det er en stor del av jobben vår det å finne igjen ting og tang.

Du vet hva du snakker om!

Og jeg er så enig, man trenger ikke mer enn IQ på 77 (omtrent det laveste et "normalt" menneske har) for å klare å behandle en CD korrekt. Og hvorfor fylle HDD opp med images i tillegg til spill som tar stor plass? :wallbash:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

No-cd cracks er herlig! :yes:

Nei det er ikke så vanskelig å sette i cd'er, men det er fordømt irriterende. Og det er veldig greit når du har en bærbar PC. Siden det da faktisk forkommer rett som det er at man ikke er hjemme, men har lyst til å spille. Står ikke flere dager i forveien å planlegger til punkt å prikke hva jeg skal spille for noe de kommende dagene, for å så bestemme hvilke cd'er jeg skal drasse med meg. :roll:

Noe som er nesten like irriterende er når man skal patche et no-cd spill, og det ikke fungerer :mad: Alltid ta bkackup av exe fil folkens.

(bare så det er sagt, _all_ piratkopiering er seff fy. Gamer.no er litt vel subjektive på det spør du meg) :hmm:

Endret av SirGalrim
Lenke til kommentar

Hvor hardt er det å sette inn en cd !

jo,hvis man har innstalert 10-15 spill og skal springe og bytte cd

hver gang.nå er jo spillene på 3-4 cd-plater også,og noen spill må man

bytte plate når man spiller en ny verden eller annet brett..

bruker crack mye,synes ikke jeg gjør noe ulåvlig så lenge jeg selv

sitter med orginalen.

betaler ca 300.-500,- for et spill,da vil jeg selv bestemme

hvordan jeg vil spille det.

Lenke til kommentar

Hvorfor bruke cracks? Det er da bedre å lage en 1:1 kopi av platen og bruke en emulator, lovlig er det også (produsentene liker det ikke nei, men...) i motsetning til cracking. CD plater og cover blir som regel veldig fort slitt, spesielt hvis man ikke behandler dem forsiktig. For noen dager siden laget jeg 1:1 kopier av spillene mine og begynte å bruke emulator. Ikke fordi at det er vanskelig eller tungvindt å skifte CD plater, men fordi jeg vil spare CD platene og covrene mine for slitasje. Andre fordeler med å bruke emulator er at man slipper støy fra CD-ROM'en og det at spillet stopper i noen sekunder hvis det må hente informasjon fra CD platen når den ikke spinner.

Endret av Umbra
Lenke til kommentar

hvorfor er det ikke lov til å linke til steder som lager no-cd crack??

dette blir for dumt!

jeg benytter meg av no-cd "fix" på alle spill jeg har (de som er tilgjengelige), (og JA, 99% av mine spill er kjøpt og betalt) fordi jeg ikke gidder å putte inn cd'en hver gang jeg skal spille.

Så lenge man har kjøpt spillet så bryr det spillutviklerne ryggen hvordan man starter spillet??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...