ahpadt Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Heisann! Har fått meg en liten jobb nå hvor jeg kan tjene meg et par lapper så jeg har bestemt meg for å kjøpe vannkjøling! Oppsett på: http://home.no.net/ahpadt/vannkjoling.xls (Excel-ark) Det eneste jeg lurer på er om dette vil passe, og eventuellt finn noen tilpasningsdeler til meg siden jeg ikke helt skjønner det Er jo en jungel av forskjellige nippler osv.. PS: Ikke mas om sløsing av penger. Skal jeg ha noe, skal jeg ha dette! ahpadt Endret 25. mars 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 det er ikke et hav av nipler. hovedsaklig er det 1/2" (13mm) og 3/8" (10mm) det der excel arket hjalp ikke mye siden du ikke har skrevet hvikene dimensjoner du har valgt.. ps. misunner deg no inni ******* for det lianli kabinettet Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) det er ikke et hav av nipler. hovedsaklig er det 1/2" (13mm) og 3/8" (10mm) det der excel arket hjalp ikke mye siden du ikke har skrevet hvikene dimensjoner du har valgt.. ps. misunner deg no inni ******* for det lianli kabinettet 1/2 siden slangen er det. Gleder meg som en unge til det kabinettet Endret 25. mars 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 ok. hvis du bare passer på at du har 1/2" dimensjoner på alle delene skulle det gå bra uannsett er den silicon slangen såpass myk at den kommer over du fleste niplene ved hjelp av litt oppvarming Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 ok. hvis du bare passer på at du har 1/2" dimensjoner på alle delene skulle det gå bra uannsett er den silicon slangen såpass myk at den kommer over du fleste niplene ved hjelp av litt oppvarming Det er 3/8 på pumpa, hva skal jeg gjøre da? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 ok. hvis du bare passer på at du har 1/2" dimensjoner på alle delene skulle det gå bra uannsett er den silicon slangen såpass myk at den kommer over du fleste niplene ved hjelp av litt oppvarming Det er 3/8 på pumpa, hva skal jeg gjøre da? kjøpe en sånn en, eller silikonslanger som diablito2k sier... mvh BalleMann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå