SataliX Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hør her jeg skal lage en 1.6 server men jeg kan bare create dedicated server, jeg vil mekke en server på internet der venner kan joine og jeg kan game fra min pc HJelp meg plzzzzzzz Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Vil du ikke bruke dedikert server eller vil du det? Vis du vil det så ligger det en del i CS guider tråden. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Vil du ikke bruke dedikert server eller vil du det?Vis du vil det så ligger det en del i CS guider tråden. niXon^^: Hvis ikke vis! niXon^^: Forumet ikke tråden! SataliX: Du kan spille fra din egen maskin på en deticated server som du selv hoster. Hvis du ikke klarer dette, kan du føye til på kommando-linja for game-start "+ port 27016", eller en annen port da. Merk. Skriver kanskje litt rart, men jeg sitter å leser høyt mens jeg skriver og hører meg selv i mikrofonen, det blir litt rart... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Vil du ikke bruke dedikert server eller vil du det?Vis du vil det så ligger det en del i CS guider tråden. niXon^^: Hvis ikke vis! niXon^^: Forumet ikke tråden! Jaja.. Driter i vis/hvis Det er tråd, ikke et eget forum.. Counter strike - Er det eget forum CS 1.6 guider - En tråd Lenke til kommentar
DevN Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Vil du ikke bruke dedikert server eller vil du det?Vis du vil det så ligger det en del i CS guider tråden. niXon^^: Hvis ikke vis! niXon^^: Forumet ikke tråden! Jaja.. Driter i vis/hvis Det er tråd, ikke et eget forum.. Counter strike - Er det eget forum CS 1.6 guider - En tråd Ehe, leste nok feil... Leste "en del CS guider i tråden". Min feil. Men hvis/vis, uff! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå