Dinsdale Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Plateomslag er en kunst. Her finnes det samlere, internettsider og høyre priser. Dette gjelder vel stort sett LP-cover og ikke cd. Etter mye overveielse har jeg kommet fram til at jeg syntes coveret på FarCry er skikkelig billig. Et cover kan jo som sagt hjelpe et spill å selge, men den hjelpen trenger jo ikke Farcry. Hadde jeg sett FarCry uten å vite noe om spillet tror jeg ikke jeg hadde kjøpt det, eller det er kanskje litt sterkt sagt, men det hadde ikke fanget min oppmerksomhet. Så hva er et bra cover dere, og hvor viktig er det? Har dere noen eksempler på et skikkelig bra cover? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Det ser litt billig ut ja. Men, er det noe jeg ikke bryr meg om så er det coveret. Kjøper aldri spill fordi coveret eller screenshotsene ser bra ut. Det har jeg brent meg på før. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Gothic 2 har et vakkert cover. Synes også at Elders scrolls alltid har hatt stilfulle framsider. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 ja, dead or alive: extreme beach volleyball Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 jeg mener at far cry selger seg selv uten noen form for super-cover. spillet er jo helt sinnsykt. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Gothic 2 har et vakkert cover. Synes også at Elders scrolls alltid har hatt stilfulle framsider. Hadde faktisk tenkt å nevne Gothic 2. Det coveret er utrolig bra. Jeg kjøper selvsagt aldri et spill utifra cover eller skjermbilder. Jeg leser omtaler og spillets hjemmeside først. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 "...don't judge a book by its cover!" Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Gothic 2 har et vakkert cover. Synes også at Elders scrolls alltid har hatt stilfulle framsider. Hadde faktisk tenkt å nevne Gothic 2. Det coveret er utrolig bra. Jeg kjøper selvsagt aldri et spill utifra cover eller skjermbilder. Jeg leser omtaler og spillets hjemmeside først. Den beste måten å finne ut om et spill er noe tess er vel å prøve demoen.. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Gothic 2 har et vakkert cover. Synes også at Elders scrolls alltid har hatt stilfulle framsider. Da har vi ikke samme cover på Gothic II, for det er ikke spesielt bra. Et lite bilde midt på, rett og slett. Morrowind-coveret var helt kurant, og Collector's Edition-boksen var utrolig rå da du kunne åpne den som en bok. Lenke til kommentar
slettern Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 enclave har jo et konge cover, men sjølve spillet er kjett. Lenke til kommentar
yeaaaaaah Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Half-life coveret ser jo ikke noe særlig bra ut. Men spillet Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Tror nok coveret har litt å si. Mitt favoritt-cover er til Hidden & Dangerous 2. Det er kunstverk! Det samme er spillet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 synes c&c-coverne har litt stil jeg... holder seg til samme theme hver gang. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Raven Shield har også et stilig og praktisk cover. Kan også nevne x2 (diger eske, ), Erling E: Vi har nok samme spill, men sikkert forskjellig smak. Synes det var et flott cover, men bildet kunne nok ha vært en anelse større når du nevner det. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 ja, dead or alive: extreme beach volleyball Klart!! Det er jo ikke noe annet de kan selge det ubrukelige spillet med! Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Synes Battlefield Vietnam har et ganske stilig cover. Og spillet er konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå