Thombr86 Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Jeg tror den gikk på TV2 for 3-5 år siden. Har for meg at den ble oversatt til Gjesten, The alien, eller noe lignende. Det handlet om en mann som forsvant over Bermuda-trianglet i tiden rundt en av verdenskrigene. Han kommer tilbake/ rømmer fra rommvesner og blir skutt ned av amerikanske styrker. Han overlever men blir jaget hele tiden. Han har overnaturlige evner, som han lærte fra alienene, han kunne heale alt som var organisk, altså planter dyr o.l. Å roe ned personer og dyr kunne han også. (han fikk en politihund til å ikke reagere på han) Noen som vet navnet på den? Endret 25. mars 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Er nok "The Visitor" du tenker på, med John Corbett. Husker den, ja....men fikk aldri med meg slutten. Åssen gikk det egentlig....? mvh Pantera Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 urk, nå kom jeg på den islandske filmen populært kallt gestur, opprinnelig hravnur flygur eller whatever. Ravnen Flyr fritt oversatt. var egentlig litt bra. uansett husker den serien jeg og. Ja åssen endte det egentlig? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Er nok "The Visitor" du tenker på, med John Corbett. Husker den, ja....men fikk aldri med meg slutten. Åssen gikk det egentlig....? mvh Pantera YIPPY! Det var den ja! Kommer ikke på hvordan slutten var, men bra var den sikkert Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Serien ble kanselert hvis jeg husker rett, så den ble ikke avsluttet. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 litt off topic.. ikke samme serie, men jeg husker for noen år tilbake så gikk det en serie på tv2 (mener den kom før Murder One), var ihvertfall rundt 20 eps.. Tror den hadde tittelen "den fremmede" på norsk eller noe sånt, handlet om en fyr som plutselig ble "fremmed" for alle, familien hans og venner kjente han ikke igjen lenger osv.. og så var det noen folk som jakta på han å greier.. har gått å lurt på hva den serien heter i mange mnd nå.. Stakk tilfeldigvis innom forumet her og så en topic på noe lignende.. Noen som kan hjelpe tro? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Det er vel ikke den serien "Nowhere man" du tenker på? ....med han fotografen eller noe som vaser rundt halve USA på jakt etter familien sin eller noe sånt. Og så blir han jaget selv, av noen skumle fæle menn..... Er forresten Bruce Greenwood som spiller hovedrollen i den..... Serien begynte bra, men ble etterhvert ganske langtekkelig. mvh Pantera Lenke til kommentar
whaley Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 aaah.. det var det ja.. bruce greenwood.. hadde helt jernteppe på navnet på fyren, men husker serien godt.. den var da ikke så ille =) Enig at den drog ut ganske bra, men et par tvister på slutten gjorde hele greia til en ok sak synes nå jeg Takk for hjelpen ihvertfall Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hei Går dere på hjemmesiden til "www.tvtome.com" og dere husker navnet på serien, finner dere veldig mye bra informasjon om den her. Dette gjelder også kjente skuespillere og hva de har gjort av roller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå