Nutcracker Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Tenkte jeg skulle kjøpe noen spill på tilbud fra play. Da de selger noen gode spill til 30£ for to. Det jeg lurte på er om de da merker hvert spill med 15£ og sender de hver for seg slik som jeg har hørt at de gjør, slik at begge spillene kommer under 200,- grensa? Greit å vite for sikkert. Noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
Punjab Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Det stemmer at de alltid sender en og en vare så det kommer under tollgrensa. Altså ikke begge i en pakke Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Det stemmer at de alltid sender en og en vare så det kommer under tollgrensa. Altså ikke begge i en pakke Er vel ikke tollgrense, men moms man må betale. Husker jeg rett er det ikke toll på spill. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Det tilbudet har jeg benyttet meg av tidligere, og det gikk helt smertefritt. Ett spill per pakke, slik Punjab sier. Endret 25. mars 2004 av Joachim_F Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Er vel ikke tollgrense, men moms man må betale. Husker jeg rett er det ikke toll på spill. Du husker helt rett. Det er ikke toll, men moms. Lenke til kommentar
Punjab Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 jajaja, gikk litt fort der Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Husker jeg rett er det ikke toll på spill. Ehh, jo. Man må da betale moms på spill? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Husker jeg rett er det ikke toll på spill. Ehh, jo. Man må da betale moms på spill? Eh.. Det er _moms_ på spill, ikke _toll_. To helt forskjellige ting (selv om begrepet "fortolle" ofte blir brukt i begge tilfeller. Moms er det på alt (untak for bøker?) over 200,-. Det er kun noen bestemte ting, som alkohol og tekstiller det er toll på til Norge. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Hjelp! En Gameransatt tråd :-) Uansett, jeg må bare bekrefte det de andre sa, dde sender det i to pakker. Edit: En orddelingsfeil. Endret 31. mars 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Husker jeg rett er det ikke toll på spill. Ehh, jo. Man må da betale moms på spill? Eh.. Det er _moms_ på spill, ikke _toll_. To helt forskjellige ting (selv om begrepet "fortolle" ofte blir brukt i begge tilfeller. Moms er det på alt (untak for bøker?) over 200,-. Det er kun noen bestemte ting, som alkohol og tekstiller det er toll på til Norge. Ja, det var det jeg mente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå