lavitz Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Vel på "Configure KLaptop" under "Power Control" så står det "Currently ACPI suspend/standby is not supported" er det noen som vet hvordan jeg kan få dette til å bli supported? jeg har en Tundra 1555 Centrino maskin. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 acpi=on i kernel argument? ev. apm=on? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Vel, SuSE 9.0 har jo en standard kernel som støtter alt det der. Skjønner ikke helt hva man bruker Standby og Suspend til jeg? Power off som er tingen, skrur bare av skjermen, slik strømstyringen i Windows. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Standby KAN være greit å ha. Personlig har jeg ikke savnet det på min laptop (det virker sån halvveis - den skrur ikke av LCD backligth... SYYYKT å se på når den skrur av panelene men ikke backligthet... Når jeg aktiverte acpi sluttet standby knappen å virke helt (dvs. den er ikke programert til noe trur eg?), men power off knappen logget meg pent ut av gnome og skrudde av pc'n på en pen måte. Har ikke testet volumknappene ennå, heller ikke "komandolinje-aktivering" av standby. Kanskje skrur skjermen seg av nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå