Gå til innhold

SIL RAID ATA 133 controller PCI -

Anbefalte innlegg

:wow:

Jeg har følgende problem:

installasjon av controlleren er ok, og den virker bra og detekterer min WC800 disk, problemet oppstår når winXP pro skal starte,, da finner ikke maskinen OS eller noe, siden den står og lurer så lenge

Jeg har to andre disker, og to DVD/brenner og hvoedkortet er et asus A7V8X med to controllere på kortet, mao må jeg ha ekstra controller for å ha mer stasj inn.

Jeg KUNNE ha flytte cdbrenner/DVD ned på SIL PCI controlleren, siden jeg jo kan putte inn den nye disken der, og da starter maskinen uten problemer, men pga kabel lengder etc, er ikke det særlig interessant. Dessuten SKULLE jo dette funka på denne andre måten.

bare lurte på om noen av dere har hatt samme problem? :blush: he he

.thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde den der før, kasta i søpla nå :p

Kontrolleren funket ganske greit ei stund helt til den ikke ville finne HD'ene mine før omlag 10-20 restarts, og da var det ingen garanti for at de kom opp i windows, styrte fælt med den i 2 dager før jeg ble lei og kjøpte en annen kontroller, Highpoint Rocket 133 som jeg har 2 av nå :p

Får du opp noen disker på den i det hele tatt ? Test på en annen maskin og hvis det ikke funker, gjør som meg.

Kast den i søpla :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...