DementedAlbino Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Klarer ikke å trekke ut et kamera i fra mengden, så trenger litt hjelp til hvilket av disse kameraene jeg skal satse på. Ixus 430 Powershot A80 Z4 Photosmart 935 Coolpix 3200 Slik jeg ser det så har alle de nevnte kameraene sine fordeler og ulemper, men hvilket kamera av disse vil bli det beste kjøpet? Jeg er ikke interessert i å bruker mer penger, så jo billigere kameraet er jo bedre. Kommer jo alltid ekstra utgifter på batteri, minne osv. Jeg sitter stor pris på alle tilbakemeldinger dere kan gi meg på disse kameraene, eventuelt andre kamera som er verdt å se på. Bruken på kameraet vil nok bli helt ordinært, ferie, fester, og andre daglige ting. Jeg har satt max 3500 til kjøp av kamera, og da er dette absolutt max. Som sagt før, jo billigere jo bedre. Lenke til kommentar
mesben Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg ville valgt ixus'en. Dette er pga. størrelse og bildekvalitet. Jeg har selv kjøpt Ixus 500 tidligere i dag, og jeg venter spent på å prøve det ut. Var jeg deg, og ville spart penger på kjøpet av kamera, så ville jeg nok valgt 400 i stedet for 430. Forskjellen er svinnende liten på disse kameraene. Lykke til! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg ville valgt ixus'en. Dette er pga. størrelse og bildekvalitet. Jeg har selv kjøpt Ixus 500 tidligere i dag, og jeg venter spent på å prøve det ut. Var jeg deg, og ville spart penger på kjøpet av kamera, så ville jeg nok valgt 400 i stedet for 430. Forskjellen er svinnende liten på disse kameraene. Lykke til! Grunnen til at jeg valgte 430 framfor 400 var at 430 er billigere. Lenke til kommentar
mesben Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Men da er det jo ingen sak. Får du 430 billigere så er jo alt bare bra. MEN siden 400 er en utgående modell og 430 er den nye, så vil jeg jo tro at om du leter litt, så får du 400 ganske mye billigere, kanskje så mye som 500,- Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Ville valgt Z4, -lite, lekkert og svært raskt i bruk! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Ville valgt Z4, -lite, lekkert og svært raskt i bruk! Men også det dyreste, desverre. Lenke til kommentar
Geir50 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg har kjøpt Powershot A80 og er meget godt fornøyd, og det er vel dette som gir mest kamera for pengene, med tanke på fotografering og manuele innstilinger.. Lenke til kommentar
stclem Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 HP kameraet er billigere, har 5MP, og bruker AA batteri, noe som gjør det billig og enkelt å forlenge batteritiden til kameraet. Canon er vel det kameraet som virker som det beste, men der er levetiden (før det må lades på nytt) på batteriet ikke så bra, og prisen er høgere. Lenke til kommentar
laukis Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Etter min erfaring er IXUS klart best i bildekval og spes fargegjengivelse i forhold til hp og casio Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Coolpix 3200 frister stor med tanke på pris, bare synd der ikke er noen erfaringer å lese om det kameraet. Lenke til kommentar
laukis Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Her er ihvertfall en test: http://www.steves-digicams.com/2004_review...on3200_pg5.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå