MortenS Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg har fått tak i et bra parti 2.5mm til 3.5mm stereo jackplug adaptere, siden de var nesten umulig å få tak på i Norge har jeg importert de fra USA Har også et par Nokia Pop-Port til 2.5mm adaptere igjen hvis noen trenger.. Mer info trykk på linken her! Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Hehe, det er ikke lenger umulig å få det i Norge... Kontaktet en webshop som nå har tatt det inn og lagt det innpå nettsiden. [url="http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2766"]Sjekk den ut her[/url] Koster bare 59 spenn og ser slik ut (samme greiene som Gandalf the Grey) [img]http://www.netshop.no/img/produkter/12678.jpg[/img] Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Betaler vel omtrent like mye frakt som for selve varen da. Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Nja, blir vel nesten det kanskje Vet ikke helt portoprisen med visa.. Kan jo alltids få med kompiser og dele på porto også Lenke til kommentar
Toddy Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Asono i oslo har slike overganger (egentlig til emp-z) Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 du vil ikke dele med oss hvor Asono ligger? Lenke til kommentar
PeBeJe Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 youngstorget 4. Inngang torggata Lenke til kommentar
thom Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Asono i oslo har slike overganger (egentlig til emp-z) er det en sånn med kabel mellom hannen og hunnen og hva koster den.(på asono) Lenke til kommentar
MortenS Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Vet ikke, men 50 kr ink porto for en slik adapter under er ikke gærnt spør du meg.. Vil du ha en så ta kontakt! Endret 24. mai 2004 av MortenS Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 youngstorget 4. Inngang torggata hmmm.. HVOR i Oslo ligger dette? Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Vet ikke, men 50 kr ink porto for en slik adapter under er ikke gærnt spør du meg.. Vil du ha en så ta kontakt! Det som blir problemet med en sånn overgang er at den stikker for mye ut. Det vi gjerne vil når vi kjøper overgang med ledning mellom jackene er at vi kan ha telefonen i lommen uten at det stikker en stor klump ut av telefonen. Lenke til kommentar
UncleCracker Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 youngstorget 4. Inngang torggata hmmm.. HVOR i Oslo ligger dette? Den er nabobutikken til 7-11 på Youngstorget. Her er link til kart... Har ikke vært innom der selv enda, men det tar nok ikke lang tid Lenke til kommentar
UncleCracker Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Har vært innom Asono og kjøpe en overgang fra 2.5 til 3.5 Jack, som kostet 50 spenn... Ligner ganske mye denne: MEN: Får en feilmelding på 6600'en om at det er ukjent ekstrautstyr... Får kun lyd i ene øret (med mindre jeg dra hodetelefonpluggen litt ut av overgangen), og høytaleren på Nokian spiller musikken.... Noen som vet hvordan jeg kan få høytaleren på 6600 til å være stille ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå