Gabriel Shear Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Hvor får jeg tak i det? Skal bruke det på min SE P800. Jeg fikk expert og commit til å få tak i, men de skaffet bare en stygg klomp som stod ut av mobilen, slik at mobilen nesten var umulig å ha i lommen. Noen som har peiling? SE selger vel ikke selv heller? ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 20. april 2004 av Blib Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Den kommer jo så klart til å stå ut av mobilen.... Den skal jo bli større altså må den stå endel ut av mobilen og det blir veldig vanskelig å ha i en ola bukse om ikke umulig... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 desverre... Skjekk CO (Chlas Ohlson) eller Biltema, men tviler sterkt... Er ikke noe elektriker geni, men d skulle da ha gått ann å skifte ut 2.5 med 3.5? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Ikke noe problem det... Jeg lagde en selv jeg. Kjøpte en 2,5mm hann mini-jack og en 3,5mm hunn mini-jack en liten bit med passe kabel. Etter en liten runde med loddebolt finker den glimrende. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få tak i uten å bestille? har prøvd biltema og CO. Endret 19. april 2004 av Pallesen Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg bestiller fra en fyr på esato han tar 4pund per ovegang noe som er en overkommelig pris Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Clas Ohlson har et sett til 89kr der er det 5 ting (noen overganger og en forlenger) Blandt innholdet er en 2.5mm -- 3.5mm Produktet er laget av Cobalt og heter CA-100 Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Finner det ikke på www.clasohlson.no, men stikker ut og hører med de. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Finner det ikke på www.clasohlson.no, men stikker ut og hører med de. Har hørt, de har ikke, og hadde heller ikke planer om å få inn Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Snakker du om akkurat den pakken eller spurte du om de hadde en overgang. Kanskje en som ikke viste at den overgangen var en del av "Personal Stereo Accessory Kit" Lenke til kommentar
eberland Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Finner det ikke på www.clasohlson.no, men stikker ut og hører med de. Kabelsett, varenummer: 32-5031 Må svinge en tur innom i ettermiddag å kjøpe en sånn Så får vi se om lyden i N6600 er så håpløs som mange skal ha det til..... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Mono kabel ja, det er jo ikke like kjekt for oss som har støtte for stereo lyd? Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Såg den der på clasohlson ja, men vil ikke ha en sånn. En kompis av meg hadde en knøtteliten overgang som han brukte på mp3 spilleren sin. En liten ledning med overgang på. Har sendt e-mail til leverandøren av den mp3 spilleren og spurt om det var mulig å få kjøpt. Skal poste bilde av den om jeg finner. Gandalf the Grey: Hvordan ser den ut den som du bestillte? Lenke til kommentar
eberland Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Tror faktisk den første Sony Minidisk-spilleren kom med 2,5mm plugg på headsettet og uttak for det på fjernkontrollen. (3,5mm på selve spilleren) Tror jeg kastet min forrige gang jeg ryddet i boden Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Den ser ut som dette: Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Hehe, det var jo AKKURAT den kompisen min har på mp3 spilleren, og som jeg stresser med å få tak i fra mp3 spiller leverandøren (beatsound) Hvor bestillte du i fra? Må bestille jeg også om jeg ikke får den i fra "Beatsound" Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Den ser ut som dette: Hvor kan jeg skaffe den?? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Ser at de har en her den er vel så å si lik Endret 2. mai 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Var på Lyd og Bilde i Stavanger i dag og fikk meg en lignende. Kvalitets kabel og greier! Kostet meg 40kr ferdig loddet. Genialt! (Bildet er tatt med p800 så litt lunken kvalitet på bildet tåler man vel.) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Looking good Håper jeg får min snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå