FuBaR Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Jeg bruker phpdev til å teste hjemmesidene mine før jeg upper dem. Cgi, php, mysql fungerer fint men jeg får ikke ssi til å virke. Er det noen av dere som kan hjelpe? Lenke til kommentar
FuBaR Skrevet 27. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2002 Quote: On 2002-03-27 10:55, Dj_Offset skrev:Kjenner ikke "phpdev", men seriøst... hva skal du med SSI når du har PHP? Jeg har begynt å utforske php for kun kort tid siden og det er en ny verden for meg. Jeg har en hjemmeside med ca 60-70 sider og bruker ssi mye på dem og regner ikke med å gjøre slike php forandringer før neste "face lift". Quote: Det er ingenting du kan gjøre med SSI som du ikke kan medPHP, og det er ikke store jobben å bytte ut de ytterstfå "kommandoene" som brukes i SSI med tilsvarende PHP besvergelser. Gleder meg som et barn, jeg skal forske på dette til øynene blir store og tørre, men det _hadde_ vært fint med den ssi støtten.. :smile: God Påske til dere alle !! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå