Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Powercolor Radeon 9800 Pro 128 MB mottatt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har Powercolor som fikk for en uke siden også med svarte fester....

Kan det være gammel lagerbeholdning?

Har forøvrig problemer med alle spill jeg har prøvd, med kræsj eller heng.... Noen tips?

:hmm:

Hadde samme problemet jeg. Men etter at jeg klokket opp maskinen fra xp2500 til xp3000 så har det ikke hengt seg. Det var bare på xp2500 at det hang seg. Alt fungerte bra på alle hastigheter over dette.

Send en PM hvis det funket å overklokke litt...

Lenke til kommentar

Det dere sier her er altså at selv om skruen er svart og av plastikk, så kan det være den nye revisjonen? Hvorfor i honen lagde de kort med metallskruer som er gullfarget da? :hmm:

Og det kan godt hende at dette er sløsing med tid or resurser, men noen liker å være føre var. Inkludert meg.

Tror ikke jeg sender kortet tilbake nå etter en dag likevel, får se hvordan det går...

Lenke til kommentar

Eg bytta til VGA-silencer på eit PowerColor og eit Sapphire. Sapphire kortet hadde betydeleg betre feste og det mykje vanskeligare å få av. Etter mykje riving og sliting spratt kjøleribba av til slutt. På PowerColor kortet var det plastikk all over og det gjekk ganske så glatt. Trur det hadde kome til å smelta etterkvart.

Lenke til kommentar
Selvom plastikkfestet kanskje ikke er like bra som metall så tror jeg NEPPE du skal være redd for at de smelter as.. skal ganske mye til for det mener nå jeg ;)

Håper da det... Men les bare hva Haanz skrev:

På PowerColor kortet var det plastikk all over og det gjekk ganske så glatt. Trur det hadde kome til å smelta etterkvart.

Den som lever får se. Og la oss da håpe at kortet er en av dem som lever... :p

EDIT: Har jeg forstått riktig er det ikke alle PowerColor-kort med den gamle vifta som har tatt kvelden, eller hur? :hmm:

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
jeg har samme skjermkort som trådstarter, mitt var ny revisjon, men jeg bytta allikevel til en Arctic-Silencer kjøpt på microplex, dette burde du også gjøre.

Enkelt å montere og kjøler greit, eller så kan du kjøpe Zalman Heatpipe med Zalman vifte på, den skal visstnok være enda bedre, vurderer faktisk å skifte til en sånn, må bare ha penger først :cry:

VGA Silencer er best. Den er enklere å montere og på full fart er den bedre for overklokking. I stille modus skal den være så å si lydløs, så du har ikke noe å hente på støy heller.

Endret av EasyRaider
Lenke til kommentar

Mitt Powercolor 9800PRO @ XT har de såkalte "svarte" festene.. jeg kjører mitt kort på 441Mhz/375Mhz (Core/Memory) nå uten at det er no problem.. no særlig høyere tror jeg går dårlig.. poenget mitt er vel at.. så lenge vifta ikke detter av så funker den fett som fan.. å om den først SKULLE dette av/stoppe eller whatevah så er det vel bare å sende inn kortet.. garanti heter dette :p

peeace ;)

Lenke til kommentar
EDIT: Kan man slå av AA og AF på dette kortet, eller kan man bare stille på "Programstyrt"?  :ermm:

Application preference betyr at det er spillet/applikasjonen som styrer disse instillingene. Hvis spillet ikke har støtte for dette vil AA og AF være av, hvis spillet har støtte for det kan du slå av AA og AF i spillet (dette er som regel default av).

Du bør la spillet styre dette hvis det har støtte for det. Hvis du setter på AA og AF i driveren vil det overstyre instillingene i spillet.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...