tor_erik Skrevet 25. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Hei! Så kom kortet endelig. Siden jeg er førstegangsbruker av ATI, så må jeg nesten vite dette: 1. Det står Samsung på minnet mitt, så da er vel det Samsung minne regner jeg med... 2. Hvor lenge varer vifta på den gamle revisjonen på Powercolor før den tar kvelden? (ca) Kan man se hvilken revisjon det er på noen måte? 3. Kortet mitt var klokket til 378/337. Skulle det ikke vært klokket til 380/340? Takk for hjelp! EDIT: Kan man slå av AA og AF på dette kortet, eller kan man bare stille på "Programstyrt"? Endret 30. mars 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 25. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2004 En kamerat av meg hadde det i 3 uker så kom det streker fordi kortet ble varmt han kjøpte det i November men powercolor har vel kanskje rettet det opp i de nye kortene. Det skal vel gå ann å slå av AA of AF med driverene som følger med ellers kan du bruke Powerstrip. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2004 En kamerat av meg hadde det i 3 uker så kom det streker fordi kortet ble varmt han kjøpte det i November men powercolor har vel kanskje rettet det opp i de nye kortene. Det skal vel gå ann å slå av AA of AF med driverene som følger med ellers kan du bruke Powerstrip. Ok, takker! Tror jeg har fått den nye revisjonen, men man vet jo aldri. Derfor, kan man sjekke det på noen måte? Lenke til kommentar
KriB Skrevet 25. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2004 De kalte tilbake alle kort som hadde dårlig vifte såvidt jeg husker, så alle nykjøpte kort skal være ok. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 25. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2004 hvis viftefestene er "gull"-belagt, så har du det ny rev. av kortet. hva inneholdt bundelen? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2004 hvis viftefestene er "gull"-belagt, så har du det ny rev. av kortet. hva inneholdt bundelen? Den var ikke noe særlig... Fikk med Tomb Raider: Angel of Darkness, som har elendig styring, og Big Mutha Truckers. Drivere og DVD-software var med, og en cd med demoer. Ellers var det litt kabler som jeg ikke kan navnet på, tror muligens den ene var en til TV'en. Gullbelagte viftefester? Dette må sjekkes ut... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Ok, sjekket viften! Kan ikke si at laget under selve viften var gullfarge på, men det var i alle fall noe der som så ut til å ha en farge som var en blanding av gult, hvitt og gull. Ellers så var festene til kjøleribba svarte, med skuer i. Tok litt i den, den virket brukbart stabil... Endret 25. mars 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2004 Ikke det at jeg liker å bumpe, sorry for det altså, men dette er jo litt viktig, og det vil hjelpe mange flere enn bare meg! Måtte bare få det litt lenger opp på listen... Lenke til kommentar
Børge Skrevet 25. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Hei, Her er det "nye" kortet. Legg merke til viftefestene Og her er det "gamle" kortet: Edit: Jeg har uttalt meg på generelt grunnlag av utsagn tidligere i forumet. Jeg må få påpeke at jeg IKKE kan garantere at vifter med svart eller gull feste er bedre eller værre. Legg også merke til at jeg har brukt anførseltegn på "nye" og "gamle". Dette er også grunnet generelle uttalelser blant annet her i forumet om hva som er gammel og ny versjon av kortet. Jeg anbefaler hver enkelt av brukerene å ikke sende tilbake kort før det evt. viser seg at det måtte være noe galt med kortene. Sjekk gjerne produkt ID, OEM ID og knskje også biosdato i Sisoft sandra hvis dette er av betydning. På mitt kort er dette følgende: Video bios date: 03.11.19 OEM HARDWARE ID: FUN_0, VEN_1002, DEV_4E48, REV_00 Product ID: VEN_1002, DEV_1002 Revision: A/ 1(0) Dette kan jo kanskje hjelpe oss å sammenlikne kort? Endret 25. mars 2004 av Børge Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2004 Takk! Huff da, tror ikke de ser sånn ut... Må sjekke det. Om de er svarte, er det da den gamle revisjonen? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2004 Sjekket kortet igjen. Det var dårlige nyheter, skruene var svarte og var laget av plastikk, tror jeg. Ringer til www.hwb.no og klager i dette øyeblikk! Lenke til kommentar
Lond Skrevet 25. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2004 Skal alle disse kortenene med dårlig vifte sende tilbake? Har jeg krav på dette? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2004 Skal alle disse kortenene med dårlig vifte sende tilbake?Har jeg krav på dette? Det var i alle fall ikke noe problem å få byttet kortet hos HWB, bare masse styr. Jeg må: 1. Pakke ned å legge alt slik som det så ut 2. Sende kortet til HWB og betale portoen selv 3. Få nytt kort av HWB De anbefalte dette kortet: http://www.hwb.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1882 Hva er forskjellig med dette da, det er jo akkurat samme design! Lenke til kommentar
ondfisK Skrevet 25. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2004 farsken.. nå måtte jeg jo sjekke mitt skjermkort.. jeg har også de Svarte plastgreiene på vifta.. hvafaen.. hva var galt med den ? stoppern eller detter hele dritten av, om den gjør det ? Lenke til kommentar
thelootmaster Skrevet 25. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg har også svarte plastikk vifte fester. Har hatt kortet siden desember, ikke hatt ett problem enda med det.... Har alle med gammel design krav på å få byttet det? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg har også svarte plastikk vifte fester. Har hatt kortet siden desember, ikke hatt ett problem enda med det....Har alle med gammel design krav på å få byttet det? Hvilket merke har dere? Nå har ikke jeg heller hatt problemer ennå, men jeg har bare hatt det en dag! Lenke til kommentar
TJ Skrevet 25. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2004 Personlig så har jeg liten tro på at du kan se om det er den nye versjonen bare ved å se på fargen på viftefestene. Har dere kjøpt kortet nå nylig, så vil jeg anta at sjansen er veldig liten for at dere har fått den gamle versjonen. Lenke til kommentar
Revenant Skrevet 25. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2004 Vet ikke helt om det stemmer at de nye viftene er ekslusivt med "gullfester". Jeg fikk tilsendt et par løse vifter fra Norek med svarte fester. Kanskje dette gjelder allerede påmonterte kjølere? Lenke til kommentar
ondfisK Skrevet 25. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Tor-Erik: Har alle med gammel design krav på å få byttet det? Hvilket merke har dere? Jeg har Powercolor 9800PRO.... samma som deg liksom Endret 25. mars 2004 av ondfisK Lenke til kommentar
NicE Skrevet 25. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2004 jeg fikk mitt kort for 1 uke siden var svarte viftefester der også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå