intel_guru Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Vel, jeg sitter hjemme nå, venter på at pappa skal ta seg sammen å kjøre meg til Hamar ... Mamma maser høl i hue på meg når det gjelder mat og klær... argh... for et slit :smile: Er det noen som er på TG nå da? som har fått satt opp utstyrert sitt? Er det kø ved insjekkingen? Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 hallå! TG02 kaller :smile: akkruat fått maskinen min opp og kjører. å komme seg inn har vert et slit, dørene ble ikke åpnet før klokken 10, da TG folket måtte vente på en minister(!) fra regjeringen som skulle godjenne dette arrangemanget :wink: talte i vilden sky mens vi stod å ventet ute i kulden, no som enkelte av oss har gjort siden kl05.00..... jaujau som enkelte sier, detta blir liv! Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Hei! Er online fra Vikingskipet.. :wink: Vi måtte vente på ein næringsminister,ja.. Vært utan for Vikingskipet siden 06.30 i dag.. Har ikkje sovet siden 06.00 i går..(natt/tidlig morgen til tirsdag..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå