ezcey Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Vet noen av dere om en måte å få installert bittorrent på maskinen min med SuSe 9 Pro? har prøvd å kjøre windows varianten gjennom crossover office, men dette uten hell. håper på positive responser her... Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) så vidt jeg har skjønt bør >>dette<< være noe av det du leter etter Endret 25. mars 2004 av Melfacion Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Du trenger bare selve bittorrent http://prdownloads.sourceforge.net/bittorr...1a.zip?download så bare bruker du btdownloadcurses.py fil. Lenke til kommentar
yNx Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Tror Mldonkey også støtter BitTorrent. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Noen Bittorrent-klienter som kjører i x (terminalbasert er egentlig litt pes når man sitter på en maskin hvor tastaturet til download-maskinen er langt unna. Dvs, uten å bruke ssh. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Du kan jo overføre X over ssh. keine problem: Logg inn på maskinen med ssh med xterm eller likende, og start programmet. jeg pleide å kjøre evolution og gaim fra laptopen min på den måten. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 SSH-forward bruker jeg daglig, men jeg trenger en _grafisk_ klient i f.eks. gtk eller qt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå