Gå til innhold

serious sam2 smugtitt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Husker jeg spilte enern i coop med en annen. Vi runna det. Kom hundrevis av flyge engler, harpes greier. Sto med hagla og plukka dem ned, det var nesten litt morro det.

Var kult med noen okser også. Sto stille helt til siste sekund, for så å flytte seg. Eller bare skytte dem.

Bossen var stor.

Håper det blir syklig mange monster fortsat, det var kult.

Lenke til kommentar

Serious Sam var(og er) kanskje en av de mest inovative spillene som har eksistert. Endelig er det et spill som har den gamle "Duke Nukem-Gi Faen"-holdningen som jeg så sårt av savnet i nye utgivelser.

Gleder meg som en unge til oppfølgeren.

"It's time to kick ass and chew bubblegum, and I'm all outta gum"

Lenke til kommentar
Ut ifra videoen, så det ikke særlig imponerende ut. Det var kliss likt SS1 (og second encounters), både når det gjelder grafikk-look, omgivelser og fiender.

Selvfølgelig, hvis den dansende alien-tingen i begynnelsen representerer ingame-grafikken, skal jeg ikke klage.

Nå har ikke jeg sett noe på videoen, og ikke har jeg sett noen screenshots.

Men, hvis de har tenkt til å ha hundrevis av monstere som kommer mot deg samtidig fortsat. Ja da kan en vel ikke ha for høyt poly antall på modellene. Det ville jo krevd noe sinsykt av datan. Det kulaste med det spillet var det å plaffe vilt løs på hundrevis av monstere, er ikke så mange spill som har slikt no mer. Håper de holder på mengder av monstere framfor få med høyt poly tall.

Spill som DomIII vil vel neppe ha for mange monster av gangen på skjermen, ikke nærme værtfal. Ikke det at jeg vet så mye om det.

Noe bedre en de første kunne de nå hatt da, om de nesten ikke har forbedra det noe som du nesten sier, ja da er det lite bra.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig, hvis den dansende alien-tingen i begynnelsen representerer ingame-grafikken, skal jeg ikke klage.

De andre monstrene er jo tilnærmet like god grafikk på... Det er jo mest grunnet Shaky-Cam™, dårlig oppløsning osv at det ikke ser så bra ut.

Dette er slutninger jeg har trukket etter å ha lest diverse previews av spillet, der de sier grafikken er ganske så imponerende.

Lenke til kommentar

Jeg fikk nettopp melding om minst 6 virus da jeg gikk til den svenske download siden fra Gamershell. Bruker Escan2003 med siste oppatering, kjørte full scan senest i går kveld (eScan2003, Adaware og Spybot S&D). Var på Hardware.no og QXL samtidig.

Endret av Hidden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...