faumachine Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hei! Jeg har et problem. Hadde tenkt å rydde litt opp på maskinen min ved å avinstallere litt programmer. Problemet er at jeg ikke får gjort dette. Får en feilmelding når jeg kjører add/remove programmes og velger programmet jeg skal avinstallere f.eks Power DVD. Feil meldingen leiter etter ISScript.MSI og finner ikke dette. Jeg har lastet ned ISScript.MSI fra nettet og prøvd å velge denne, men det vil maskinen ikke. I tillegg har jeg prøvd å installere Windows Installer 2.0, da sier maskinen at dette programmet allerede er installert. Kan noen hjelpe meg? Maskinen jeg har bruker Win2000 ellers -MSI 6330 -Radeon 9600 -AMD XP1600 -512MB SD RAM Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Har du prøvd å installere PowerDVD på nytt? Jeg mener, men er ikke helt sikker, på at du vil da få valget mellom å reparere installasjonen eller avinstallere. Lenke til kommentar
faumachine Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Har du prøvd å installere PowerDVD på nytt? Jeg mener, men er ikke helt sikker, på at du vil da få valget mellom å reparere installasjonen eller avinstallere. Jeg har prøvd det og fått det samme problemet... Lenke til kommentar
faumachine Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg gav opp kampen og installerte ny windowsversjon..... Nå funker alt som det skal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå