ways Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 etter å ha load'et bare avsluttes alt. ingen feilmeldinger eller noe. har prøvd directx 8 og 9b. har hardware nok. kjører XP. ??? Lenke til kommentar
andreas_dohl Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hm... spillet slutta rett til windows på skola p.g.a at jeg hadde gf4MX, noe som spillet ikke støttet... Sikker på at du har de seneste nvidia/ati driverene? Hjemme funka spillet som f... Storflott demo med masse overraskelser SPOILER! Den med at du ble hengene mellom to tog var RÅTT!!! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Har det samme problemet med MP demoen. Den vil ikke engang starte opp. Har Radeon 9800 Pro med Catalyst 4.3. Når jeg kjører konfigureringsprogrammet så sier det at lydkortet mitt ikke fungerer. Har Audigy 2 kort med de siste driverene. Alle andre spill fungerer uten problemer. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Har det samme problemet med MP demoen. Den vil ikke engang starte opp. Har Radeon 9800 Pro med Catalyst 4.3. Når jeg kjører konfigureringsprogrammet så sier det at lydkortet mitt ikke fungerer. Har Audigy 2 kort med de siste driverene. Alle andre spill fungerer uten problemer. Jeg har også et Audigy 2 kort, men har ingen problemer. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Har det samme problemet med MP demoen. Den vil ikke engang starte opp. Har Radeon 9800 Pro med Catalyst 4.3. Når jeg kjører konfigureringsprogrammet så sier det at lydkortet mitt ikke fungerer. Har Audigy 2 kort med de siste driverene. Alle andre spill fungerer uten problemer. Jeg har også et Audigy 2 kort, men har ingen problemer. Det hjelper lite Lenke til kommentar
ways Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Hm... spillet slutta rett til windows på skola p.g.a at jeg hadde gf4MX, noe som spillet ikke støttet... Sikker på at du har de seneste nvidia/ati driverene? Hjemme funka spillet som f... Storflott demo med masse overraskelser SPOILER! Den med at du ble hengene mellom to tog var RÅTT!!! jeg fant ut at det ikke støttet gf4mx, som du sa, og du kan jo gjette hva jeg har. vet nå ikke om jeg gidder oppgradere et kort som funker helt flott på alle andre spill, selv om splintercell er noe av det kuleste man får tak i.. hvorfor må ubi soft sette meg i en slik klemme?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå