Sjefern Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg ringte en person for et havt års tid siden. (husker ikke hvem) Han hadde en helt hysterisk mobilsvar. Kan ikke tenke meg at han hadde klart å lage den selv. Det hørtes som om en mentalt forstyrret person fikk en mixmaster oppe i et visst sted. hehe... ler av tanken fremdeles... *lol* Uansett... Noen som vet om det er mulig å få tak i slike mobilsvar? Har sett på boomi og eurobate ++ men har ikke sett noe. Noen som vet? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Ring alle du kjenner og hør om noen av dem har den mobilsvareren. Så spør du han hvor han har fått den fra Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Det var jo selvfølgelig en mulighet. Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 hadde ikke inpoc noe da, husker en annonse i se & hør engang i tiden med en slik tjeneste iallefall. Er jo ellers bare å lage noe arti på pcen, gå til telenormobil.no og legge den manuelt inn fra fil... Lenke til kommentar
tbone Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 hadde ikke inpoc noe da, husker en annonse i se & hør engang i tiden med en slik tjeneste iallefall. Er jo ellers bare å lage noe arti på pcen, gå til telenormobil.no og legge den manuelt inn fra fil... Ligger masse artige mobsvarmeldinger inne på Mine Sider, men du må være TnM kunde da... Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Så på Inpoc men fant ikke noe der. Jeg er desverre Netcom-kunde Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Burde vel være markedet for å starte en slik tjeneste litt i det små, vel? Endret 26. mars 2004 av DrittData Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 jeg har lyst å ha modem-lyden Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Modemlyden hadde vært kul den oxo Drittdata sitt inlegg forsto jeg ikke Lenke til kommentar
Errae Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 i å har lyst på en tulle melding. kan dessverre ikke ha det siden det er mange kunder som ringer meg )= Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 i å har lyst på en tulle melding. kan dessverre ikke ha det siden det er mange kunder som ringer meg )= Hvorfor ringer de deg på mobil? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 fordi jeg er ofte ute på oppdrag, og da blir de satt over når de ringer meg på jobbtelefonen (= Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Jeg har langbein mobilsvar(ganske dum og irreterende egentlig) Tror jeg fant den i et donald blad for 3310'en min så har den bare fulgt med simkortet helt til P900 Lenke til kommentar
tbone Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Fant no greier her, her og her. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Fant no greier her, her og her. Se der ja!!!! Takker så meget! Tok sånn tid at noen fant tråden at jeg hadde laget en dårlig en selv. Men nå skal jeg jammen meg få kost meg litt med sikkerlige greier Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Ikke tro at jeg ikke brukte google. Prøve mange søkerord men ikke akkurat det du brukte.... Ikke så lett å tenke riktig der alltid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå