Gjest Slettet-66d37 Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hei! Leiter etter noen multiplayerspill til xbox, helst 2-4 player coop. Også deathmatch. Har halo,swat:global strike team og combat desert storm 2. Noen som har noenå anbefalle? Liker å spille sammen med kamerater, derfor jeg lurer på hvilket spill jeg bør se etter.. Med det samme dere ser, noen som vet hvordan man kan bruke pc skjermen som skjerm til xbox? husker jeg så det et sted, men mista linken. Takk! Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 007: everything or nothing har coop-muligheter Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 serious sam har coop, hehe. Men det spillet kan bli litt kjedelig i lengden Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 D&D: Heroes er knakende bra. Mener å huske at lik-sang.com har de overgangene du trenger. Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Need For Speed: Underground!!! Eller Splinter Cell: Pandora Tomorrow, Rainbow 6, Ghost Recon. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Need For Speed: Underground!!! Eller Splinter Cell: Pandora Tomorrow, Rainbow 6, Ghost Recon. Splinter Cell: Pandora Tomorrow Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Med det samme dere ser, noen som vet hvordan man kan bruke pc skjermen som skjerm til xbox? husker jeg så det et sted, men mista linken. Vil du har dataskjermen til xboxen? Ville nå sagt det var litt bedre med en stor TV i steden for? eller hva? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Nja, greit i de fleste tilfeller...men ikke så digg å bære inn flere tver hvis man skal linke med flere xboxer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå