Saxo Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Har et bitte lite problem... Får ikke USB kontaktene i fronten på kabinettet mitt til å funke. På hovedkortet er det 2 rader med 5 pins til disse USBene, men ledningene i kabinettet har bare 4. USB+,USB-,VCC og GND. (USB+, USB- og VCC sitter sammen) Noen som kan hjelpe meg her? Hovedkortet skal være et Asus Pegasus i følge AIDA32. Håper på svar!! Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Ta en titt i manualen du . det burde stå der. Gjorde iallfall det på mitt gammle MSI 694T PRO S:T:A:N:D Lenke til kommentar
Saxo Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Q-tec L-MD. Angre på kjøpet! Bruksanvisninga va et fint bilde av kabinettet, og med kom en liten pose med et uendelig virrvarr av skruer!!! Dritt! Har ikke manualen til hovedkortet, gammel HP maskin... Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Har ikke manualen til hovedkortet, gammel HP maskin... Da tar du deg en tur rundt på WEB å søker på manual på ditt HK. det burde ikke være noe prblem å finne manual på en HP maskin... S:T:A:N:D Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Husk også å enable de ekstra USB kontaktene i BIOS. Det står dessuten ofte trykt på selve hovedkortet hvilke pinner som er hva! timtowtdi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå