Loko Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 En grunn til at det er så stor forskjell i resultatene i 3Dmark på de gammle og nye driverne kan være det at de fleste her bruker Win XP. De gammle driverne var ikke ment til å bruke med XP siden det enda ikke var kommet ut, mens de nye driverne er blitt optimalisert til bruk i windows XP. Dette gjør at poengsummen er blitt så drastiskt forbedret Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 31. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2002 Men det er jo de eldre driverne som gir det beste resultatet.. Det synes jeg er rart ! Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 De nye driverne gir dårligere resultat fordi de er beta drivere. De er derfor ikke "godkjent" av Nvidia gå til http://www.nvidia.com og se etter der for offisielle drivere Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Hvis noen kunne svare på MOHAA prlbemt hadde det vært flott :smile: sliter med det samme. Men mest der det er snø involvert. Har ikke klokket kortet....enda. Lenke til kommentar
Jazzmaster Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Quote: On 2002-03-30 13:12, WebKnight skrev:Ja jeg har de siste driverne og siste bios til ALI. Joda vi vet at det varierer litt i 3dMark men det er jo en ok pekepinn å ha da...Vil nok en gang takke alle som har svart!! Tusen takk!Har noen av dere merket prob med Medal Of Honar AA - Spillet henger seg veldig ofte - maskinen går i lås og jeg må reboote, kan dette ha noe med overklokking av skjermkort å gjøre - skjer KUN med MOHAA, ikke CS, NHL2002 osv...Ha en strålende dag alle sammen! Ja jeg har det samme problemet med MOHAA, UTEN å overklokke. Mitt oppsett: AMD Athlon(266)[email protected] Abit KG7 RAID(2*30GB RAID 0 ATA100) 512mb CAS2 ASUS GeForce3 V8200 Deluxe(ikke klokket, ødela et kort med overklokkinga). W2K SP2 Kjører 21.83, nyere drivere suck. God vår alle sammen. [ Denne Melding var redigert av: Jazzmaster på 2002-04-02 19:02 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå