Gå til innhold

Hvor mnge orginal-spill har du?

Hvor mange _originale_ spill har du?  

144 stemmer

1. 1. Hvor mange _originale_ spill har du?

• 0-5
      16
    • 5-10
      25
    • 10-20
      30
    • 20-50
      45
    • 50+
      28

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
rundt 10? til pc :p

*host hark*

har ikke kjøpt et orginalt spill på 1 år

da begynner du vel å gå lei av de spillene du har spilt i over et år ;)

legg merke til "orginale" spill . det er mulig å ha 100 spill på H.D.D / eller brenne cd uten å ha ett eneste orginal spill

Lenke til kommentar
La til en poll, da dette vil gjøre ting litt mer oversiktelig.

6 nye siden sist, UFO: Enemy Unknown (floppy), X-Com: Terror from the deep (floppy), X-Com: Apocalypse, X-Com: Interceptor, Fallout 2 og Fallout Tactics. Mest sannsynlig floppy-versjonen av Monkey Island 2 (med papp-eske og manualer) om ikke så lenge. :)

Wow! Det tok ikke lengre tid enn ca 100 år før dere skulle finne ut at det ville være det beste? :roll:

Anyways, bra dere fiksa det! :thumbup:

EDIT: Wohoo! var første som stemte! :p

Stemte 20-50, da jeg ikke vet helt hvor mange jeg har, men vet i allefall at det er alt for mange :D

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
rundt 10? til pc :p

*host hark*

har ikke kjøpt et orginalt spill på 1 år

da begynner du vel å gå lei av de spillene du har spilt i over et år ;)

legg merke til "orginale" spill . det er mulig å ha 100 spill på H.D.D / eller brenne cd uten å ha ett eneste orginal spill

ja, jeg er fullt klar over det... men han sa da ikke at han hadde kopiert noe, vel ;)

forøvrig har jeg ikke syndet på den måten på flere måneder... Kjøper heller spill jeg vet er bra, og kan bruke lang tid på enn å spille piratkopierte spill i en halvtime hver :)

spill-hylla mi teller vel i hvertfall 30 spill, men jeg har ikke noe nøyaktig tall nå

edit: 15 nye spill (hvis du regner expansions som spill) på veg til meg nå (ref. egen tråd "bra, billige og kanskje ikke helt nye PC-spill") :D

Endret av Melfacion
Lenke til kommentar
La til en poll, da dette vil gjøre ting litt mer oversiktelig.

6 nye siden sist, UFO: Enemy Unknown (floppy), X-Com: Terror from the deep (floppy), X-Com: Apocalypse, X-Com: Interceptor, Fallout 2 og Fallout Tactics. Mest sannsynlig floppy-versjonen av Monkey Island 2 (med papp-eske og manualer) om ikke så lenge. :)

Da må jeg bare spørre.

Hvordan er X-COM: Interceptor?

Har de andre, men har ikke funnet X-COM: I noensteder

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...