Gå til innhold

ingen tilbakemelding fra amraam, trenger hjelp

Anbefalte innlegg

kjøpte en komplett PC fra Amraam for en stund siden, men opplevde problemer med den fra dag en, og etter mye om og men, hevet jeg kjøpet litt før jul.

Jeg fikk tilbake mesteparten av pengene, men fortsatt så gjenstår 6-700,-

Jeg har kontaktet ansvarlig i selskapet Bjørn Mariboe. Frem til for en måned siden sa han at pengene var overført fra hans bank. når jeg kontakter han nå, får jeg ingen respons. Sist jeg fikk respons fra han, den 17.02, sa han at pengene var sendt, og på vei til min konto. JEg har ikke sett noe til disse pengene, eller hørt noe fra han...har prøvd å kontakte han mange ganger...

noen som kan hjelpe meg med hva jeg skal gjøre???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan har du prøvd å kontakte han ?

Hvis du ikke har ringt så er det å anbefale som CFD sier.

Du nevnte å true med tv2 ... Det har jeg god erfaring med, altså å true med å ta saken "videre". Ofte blir folk blir veldig samarbeidsvillige da, så jeg anbefaler deg å gjøre det hvis du ikke skulle komme noen vei.

Lenke til kommentar
mulighetene er at pengene har blitt overført til feil konto. Feil kontonummer. Ta kontakt med Amraam og ring demm da.

de har tross alt ført over penger til min konto tidligere, så tror ikke det er der feilen ligger.

Hvordan har du prøvd å kontakte han ?

Jeg har mobilnr til innehaver, og prøvd å kontakte han mangeganger...ringer jeg, så "siitter han i møte" ellers så svarer han ikke på sms lenger...men jeg kan jo prøve å "ta saken videre" som du sier...

takk for svarene

Lenke til kommentar

Jeg hadde for en stund tilbake en stor sak gående mot Amraam PC. Historien kan leses HER.

Jeg sendte en klage på 10 sider til forbrukerrådet. To dager etter at forbrukerrådet sendte klagen videre til Amraam PC fikk jeg skjermkortet tilbake. Tilsynelatende samme skjermkort, men uten grafikk feil. Jeg mistenker Amraam fortsatt for å ikke ha gikk riktig informasjon til kunden (meg), men det ser ikke ut til at jeg kan ta saken videre uten bevis. Uansett, jeg oppfordrer alle som har slike problemer å sende saken videre til forbrukerrådet. Dette kan hjelpe andre i samme situasjon senere.

Lenke til kommentar

samme erfaring med at amraam er "ikke bra"

bestilte en ekstern dvd brenner på julekalenderen som var på barbara.no.

sendte 3 mailer om når de fikk den, de svarte etter ei uke på hver mail at den skulle sendes i morgen.

etter 4-5 uker skrev jeg en mail "bare glem det", har ikke hørt noe fra dem etter det.

dvd brenneren var vel aldri tenkt inn, og bare et fiktivt tilbud for å komme på barbara.no julekalender.

Lenke til kommentar

Tror du kan se lenge etter pengene dine! Amraam har en del inkasso saker (sjekket nettopp Lindorff).

Mitt råd er å enten møte opp eller se pengene som avskrevet.

Sendte inn spørsmål til de angående et DFI hovedkort uten at det har svart. Makan til useriøs butikk, spesielt sjefen Bjørn Maribo!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
aldri handle med amraam servicen der er råtten når det er snakk om returer.

ehh nei jeg retrurnert mitt geforce ti 4600-og en uke etter fikk jeg geforece gx 5950 i posten.

jeg er spuer førnøyd jeg ass :D:thumbs:

jeg suns amraam er et seriøst og bra firma på returer :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...