potetskrell Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 er det ikke samme dame da?? Er ikke samme dame. Men likhetene er slående Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Begge to bør brenne i helv.... Lenke til kommentar
Steinkaare Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 haha! det er ikke sånn i hver sjanger, bare se på hip-hop, twista er ****** meg stygg Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Har aldri hørt låta fordi jeg hater pop, men dette er jo direkte latterlig. Sier vel litt om pop bransjen. En artist som ikke kan synge................. Får andre til å gjøre det for seg.. Jaja hva har hun gjort da? Hun har vel ikke skrevet låta selv engang. Så hva har hun innenfor musikkbransjen å gjøre da? Sier bare en ting, slik som det ble sagt tidligere i tråden: METAL Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Er det virkelig ingen som visste dette fra før? Trodde det var allmen kjent at hu bare "fronta" artisten... Menmen. Noen som sa at dette ga trance-sjangeren et dårlig rykte ja! Trance har ikke vært det samme siden det ble listemat i 97/98! Knut Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Skulle tro det var samme jente... Like dårlig musikk, og de ser jo nesten prikk like ut. Vet ikke om det er pent. Er plast pent? Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 har gitt opp alt som heter listepop en annen sak er at folk som ikke kan synge kan lage bra musikk som andre framfører, men da synes jeg det skal komme fram og ikke skjules Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Nokon som veit korleis slike ting er juridisk? Kan godt tenke meg å anmelde plateselskap/produsent/artist for svindel Men det er vel berre å innsjå at verden blir verre og verre, og at det alltid er profitten som vinner.... METAL!! Lenke til kommentar
TJ Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Dette er en gledens dag Endelig noe som beviser min (og veldig, veldig mange andres) teori! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hey Digger både Tine og Dina hell, jeg liker til og med damer fra Kina... Jenter som synger og stråler av lykke, jenter jeg skulle ønske var mitt smykke. Tine og Dina er to jenter som vi kan være stolte av denne tråden preges av en snittalder som er lav Ikke sleng dritt om det dere ikke liker, spesielt ikke dritt om små søte piker... At noen liker metall gjør dem ikke unike dessverre har vi for mange av slike Tina og Dina er alltid velkommen til mitt hus da skal vi kose oss med boller og brus... Hilsen Øivind "vårpoeten" Dahle Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hakke hørt om ho en gang. Lurer på om jeg brude laste ned noe norsk musikk avogtil... ...føler meg litt utenfor Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Hey Digger både Tine og Dina (...) Hilsen Øivind "vårpoeten" Dahle 'What a load of crap' EDIT: Dere fatter den? Endret 25. mars 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hey Digger både Tine og Dina (...) Hilsen Øivind "vårpoeten" Dahle 'What a load of crap' (alle passende reaksjonar til "poeten") Lenke til kommentar
TJ Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hvorfor ikke gi ut diktsamling Øyvind? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Digger både Tine og Dina Stakkars deg... Lenke til kommentar
Azper Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hey Digger både Tine og Dina hell, jeg liker til og med damer fra Kina... Jenter som synger og stråler av lykke, jenter jeg skulle ønske var mitt smykke. Tine og Dina er to jenter som vi kan være stolte av denne tråden preges av en snittalder som er lav Ikke sleng dritt om det dere ikke liker, spesielt ikke dritt om små søte piker... At noen liker metall gjør dem ikke unike dessverre har vi for mange av slike Tina og Dina er alltid velkommen til mitt hus da skal vi kose oss med boller og brus... Hilsen Øivind "vårpoeten" Dahle Du var da veldig i det poetiske hjørnet i dag først Snekker'n og så Dina\Tine? Fine dikt, men... de kunne blitt bra tekster til de to artistene Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Fine dikt, men... de kunne blitt bra tekster til de to artistene Det er en bedre tekst enn tekstene til Dina og Tine. Meg/deg/seg/lei, etc.... Lenke til kommentar
paroa Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Dina synger jo i kor da, det gjør ikke Tine!! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Fikk meg til å tenke på denne gamle "saken". Vet ikke om det er noe av interesse, men når jeg likevel hadde den fremme så. "- Mange synes det er slitsomt å lytte på den nye platen til Red Hot Chili Peppers fordi sangeren synger så jævlig rent. Det gjør han egentlig ikke, og det er litt av deres kvalitet. Nå mister de den kvaliteten, sier Gessle." Sang skal være rent, men blir det for sterilt lyder det bare dødt og kunstig. Endret 25. mars 2004 av Aasgaard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå