kjetilkl Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Det ser ut som de har vedlig lave priser .. http://www.clichehosting.com/no/default.asp .... De er jo fryktelig billige både på selve hostingen og domenevedlikehold av .no ? -noen erfaringer? Lenke til kommentar
Murty Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 De var saklige billig på lagringsplassen sin. Men de var dyre på domenene i forhold til domeneshop.. Men man sparer vel en hel masse penger på cliche uansett Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Jepp, vel, jeg har bestilt etpar domener der, så får vi se ... Lenke til kommentar
Murty Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Jepp, vel, jeg har bestilt etpar domener der, så får vi se ... Gidder du å komme med tilbakemelding om hvordan kvaliteten var eller? for jeg vurderer sterkt å kjøpe noe selv der Lenke til kommentar
kristoffer99 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Ubegrenset trafikk ja.. Heh. Ikke et bra tegn. Alle som tilbyr ubegrenset trafikk lyver til kundene sine.. hold dere unna! Lenke til kommentar
Murty Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Ubegrenset trafikk ja.. Heh. Ikke et bra tegn. Alle som tilbyr ubegrenset trafikk lyver til kundene sine.. hold dere unna! noe grunnlag til å si det der? Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Ja, jeg er helt enig Vær litt obs på webhosts som gir ubegrenset trafikk Grunnlag - det finnes ikke noe ubegrenset (kanskje bare universet, men det er en annen sak) Begynner du ha stor bandwidth forbruk så vil de enten måtte stenge din account, få prisen til å gå opp eller betale selv (og siden de betaler mer en det de tjener så vil de fort gå konk) Dessuten så betyr ubegrenset bandwidth at du delere den med andre på hosten og hvis en person bruker mye bandwidth så vil din hjemme side lide med for lite bandwidth. Endret 29. mars 2004 av inzyr Lenke til kommentar
Murty Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Ja, jeg er helt enigVær litt obs på webhosts som gir ubegrenset trafikk Grunnlag - det finnes ikke noe ubegrenset (kanskje bare universet, men det er en annen sak) Begynner du ha stor bandwidth forbruk så vil de enten måtte stenge din account, få prisen til å gå opp eller betale selv (og siden de betaler mer en det de tjener så vil de fort gå konk) Dessuten så betyr ubegrenset bandwidth at du delere den med andre på hosten og hvis en person bruker mye bandwidth så vil din hjemme side lide med for lite bandwidth. hmm.. du sier noe der. Men uansett. det er vakent billig hmm.. har da egen server å putte det på da. Det er mest for domenes skyld. Noen andre billige alternativer der ute? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Hmm.. dette ser dårlig ut foreløpig :-/ - bestilte og sendte de mail på torsdag (tror jeg?) på grunn av at jeg skal flytte to parkerte .no domener fra ett firma til et annet, og har ikke fått noe svare ennå Endret 30. mars 2004 av kjetilkl Lenke til kommentar
CB1100R Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hei ! Jeg har hatt .inf domene og webhotel fra http://www.clichehosting.com/no/default.asp i 4 mnd. nå, og jeg er kjempefornøyd ikke en dag med problemer. Kjempehyggelige karer, har du spørsmål får du hjelp på telefon. (Tar litt tid før du er registrert, tror de har mange nye kunder) men etter det er det bare morro. Mvh. Martin Lenke til kommentar
Murty Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hei ! Jeg har hatt .inf domene og webhotel fra http://www.clichehosting.com/no/default.asp i 4 mnd. nå, og jeg er kjempefornøyd ikke en dag med problemer. Kjempehyggelige karer, har du spørsmål får du hjelp på telefon. (Tar litt tid før du er registrert, tror de har mange nye kunder) men etter det er det bare morro. Mvh. Martin endelig noen som hadde noe skikkelig saklig å si. Hvordan er det med båndbredden?.. Gjør fri bruk sidene trege? eller merker du ikke noe til det. Vet du hvor mange kbits/bytes den tar i sekundet? Lenke til kommentar
Nicon Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg har nettopp bestilit webhotell fra Cliche. De krever forhåndsbetaling og hevder at de sender informasjon ang. webhotellet med passord og alt sånn når betalingen er registrert.. Det er nå 2 uker siden jeg betalte og jeg har sendt dem to mail for å spørre hvorfor det tar så lang tid. Intet svar. CB1100R: du snakket om at man kan ringe og få telefon support. Jeg finner ikke et eneste telefonnummer på den siden. kunne du gitt meg det telefonnummeret.. Jeg begynner å bli redd for at dette er en lurebedrift?!?!? Hadde vært fin med svar.. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 de virker visst ikke helt pålitelige i starten.. men han fyrn som hadde det her han cb1100r. Han sa jo at det tok litt tid før det var registrert. men etter det var i boks var det ikke noen problemer. Kanskje de med vilje ikke gir ut telefonnr. fordi de vet det er trøblete i starten. og deretter gir nr. når alt er i boks. Lenke til kommentar
kristoffer99 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Anngående fri trafikk.. Fri trafikk Fri trafikk finnes ikke. Ingen leverandør kan gi fri trafikk og påstår de det lyver de deg rett opp i ansiktet. Enhver leverandør av webhotell må leie en linje til internett, denne linjen koster x antall kroner og kan dytte x antall GB/TB gjennom per måned. Leverandøren må da dele linjens kapasitet på antall brukere og det tallet man kommer fram til da vil bli et gjennomsnittsforbruk. Hvis alle kunder overstiger dette gjennomsnittsforbruket raser hele korthuset sammen. B-one og andre leverandører (surftown, starhost, etc.) som ikke spesifiserer hvor mye trafikk du kan ha gambler da på at din side ikke blir populær og har mange besøkende. Blir den for populær har de en klausul i sine avtaler som lar dem stenge din side.. Anbefaler deg å lese dette: http://www.findmyhosting.com/truthunlimited.htm Velg en host som spesifiserer hvor mye trafikk du får per måned. Da risikerer du ikke at siden din plutselig er stengt. Jeg har i andre tråder anbefalet xmac.no og servetheworld.no som leverandører som gjør dette og er seriøse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå