Gå til innhold

Dataspill i 2005-06


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om ti år, så selger de nok fortsatt spill som nå, men bare med MYE bedre effekter/grafikk/spillbarhet osv.

For eksempel (veldig lite trolig men) holografiske spill. Hvis noen snart finner opp holografprosjektør, så er ikke spilleverdenen langt ifra dette! Du står i midten av holografiet, med et våpen tilsvarende det du har i spillet, så skyter du rundt deg på dill og dall! Dette hadde ihvertfall vært en drøm i oppfyllelse ;)

Lenke til kommentar

Magefølelsen forteller meg at vi komme til å få se alternative styre enheter som rent faktisk vil slå igjennom. Nå har mus+keyboard funka lenge på PC, samt Joypad på konsollene... Det er lenge siden vi har sett noe annet som virkelig funker, kansje dansemattene fra Konami var den siste ideen som var skikkelig bra.

Lenke til kommentar
eye-toy på ps/2 har jo blitt en suksess... blir spennende å se om det kommer flere spill som utnytter den teknologien :)

Eyetoy er enn større suksess blandt kritikere for oppfinnsomhet enn en komersiell suksess. Det er et nisjeprodukt til èn platform og støtter i skrivende stund kun et par spill. Er enig i at konseptet funker overraskende godt, det er morsomt og det har potensiale til å være en sentral rolle i virkelig morsomme spill i fremtiden...

Før du angriper meg angående dansemattene jeg nevnte, så er jeg klar over at også disse er nisjeprodukter, men tar man et søk på nettet finner man en vannvittig mengde med klubber, venneflokker og til og med firmaer som arrangerer mesterskap helt opp i verdensklassen. Selv om alle spillene til matta i prinsippet er like er det faktisk kommet ut en håndfull av dem, og sjelden ser man nisjeprodukter har blitt tatt så seriøst som dansemattene. Selvfølgelig håper jeg at Eyetoy skal få samme suksess som mattene, men det avhenger av de neste par spillene som blir gitt ut for den....

Venter i spenning ;)

Endret av Stig_W
Lenke til kommentar

det har faktisk ikke blitt en komersiell flopp, da...

 

har det selv, og synes det er veldig underholdene... må nesten prøve å spille det på vorspiel en gang :p... *kremt*... off topic

 

Men jeg ser at det faktisk blir bundlet med ps/2 på elkjøp for tiden, så hvis du kjøper en ny ps/2 nå er sjansen for at du får eye-toy stor... og jo flere som har det, dess større sjanse er det for at det kommer flere spill til det. Jeg gleder meg i alle fall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...