Gromle Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 BTW så hadde det ikke gjort noe om vi fikk diablo 3 For det ville jo sikkert ha blitt nyskapende.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 For det ville jo sikkert ha blitt nyskapende.. Sikkert ikke. Mer av det samme, bedre grafikk og lyd, heftigere våpen og spells, og enda mer bruk av runer/juveler.. og jeg er nok overlykkelig. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 er det forresten noen som har nevnt fable enda? _det_ ser jeg fram til Lenke til kommentar
KriB Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 det dukker helt sikkert opp noe nytt og spennende s.t.a.l.k.e.r. 2 doom 4 quake 4 hl3 unreal 3 far cry 2 Detta er itte nytt! Kun resirkulering! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Spel med mykje større frihet til å gjer akkurat det en vil hadde ikkje vore å forakte heller Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Om ti år, så selger de nok fortsatt spill som nå, men bare med MYE bedre effekter/grafikk/spillbarhet osv. For eksempel (veldig lite trolig men) holografiske spill. Hvis noen snart finner opp holografprosjektør, så er ikke spilleverdenen langt ifra dette! Du står i midten av holografiet, med et våpen tilsvarende det du har i spillet, så skyter du rundt deg på dill og dall! Dette hadde ihvertfall vært en drøm i oppfyllelse Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 i første omgang blir det vel full støtte for "3d-skjermene" som kommer inn i markedet... (hvis de ikke blir like stor flopp som 3d-brillene, da) Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 er det forresten noen som har nevnt fable enda? _det_ ser jeg fram til Me too. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Magefølelsen forteller meg at vi komme til å få se alternative styre enheter som rent faktisk vil slå igjennom. Nå har mus+keyboard funka lenge på PC, samt Joypad på konsollene... Det er lenge siden vi har sett noe annet som virkelig funker, kansje dansemattene fra Konami var den siste ideen som var skikkelig bra. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 eye-toy på ps/2 har jo blitt en suksess... blir spennende å se om det kommer flere spill som utnytter den teknologien Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Mulig det er nevnt ... Pirates! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 eye-toy på ps/2 har jo blitt en suksess... blir spennende å se om det kommer flere spill som utnytter den teknologien ja, det går vel rykter om at PS3 skal bruke en forbedret utgave i sitt grensesnitt... hvem vet. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) eye-toy på ps/2 har jo blitt en suksess... blir spennende å se om det kommer flere spill som utnytter den teknologien Eyetoy er enn større suksess blandt kritikere for oppfinnsomhet enn en komersiell suksess. Det er et nisjeprodukt til èn platform og støtter i skrivende stund kun et par spill. Er enig i at konseptet funker overraskende godt, det er morsomt og det har potensiale til å være en sentral rolle i virkelig morsomme spill i fremtiden... Før du angriper meg angående dansemattene jeg nevnte, så er jeg klar over at også disse er nisjeprodukter, men tar man et søk på nettet finner man en vannvittig mengde med klubber, venneflokker og til og med firmaer som arrangerer mesterskap helt opp i verdensklassen. Selv om alle spillene til matta i prinsippet er like er det faktisk kommet ut en håndfull av dem, og sjelden ser man nisjeprodukter har blitt tatt så seriøst som dansemattene. Selvfølgelig håper jeg at Eyetoy skal få samme suksess som mattene, men det avhenger av de neste par spillene som blir gitt ut for den.... Venter i spenning Endret 2. april 2004 av Stig_W Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 det har faktisk ikke blitt en komersiell flopp, da... har det selv, og synes det er veldig underholdene... må nesten prøve å spille det på vorspiel en gang ... *kremt*... off topic Men jeg ser at det faktisk blir bundlet med ps/2 på elkjøp for tiden, så hvis du kjøper en ny ps/2 nå er sjansen for at du får eye-toy stor... og jo flere som har det, dess større sjanse er det for at det kommer flere spill til det. Jeg gleder meg i alle fall Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 StarCraft 2 !!! blir en liten to-ukers "ferie" på meg når/hvis dette entrer hyllene... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 er det forresten noen som har nevnt fable enda? _det_ ser jeg fram til Me too. Hvordan er det med Fable egentlig? Er det X-Box only enda? Leste noen rykter engang om at det ar planlagt en PC utgave også... Lenke til kommentar
AiiWin Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Det helt klart mest geniale, hadde vært om Diablo 3 hadde kommet.. Helt enig! Ingen spill hadde gledet meg mer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå