williamthebloody Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hei alle. En stund siden jeg har vært her inne. Har vært på reisefot. Og brent meg på en ting. Stappet i dvd'er fra diverse regioner. Det har resultert i at spilleren min er låst på region 4 (Australia) til tross for at jeg har brukt dvd-region free m.fl. De har ikke funket. Det siste jeg gjorde var å laste ned en liten fil som skulle fikse dette problemet. Da hadde jeg to regionbytter igjen. Istedenfor å gjøre den sonefri låste den sonen på 4. ARG Så nå sitter jegher igjen med en spiller som bare kan kjøre Finding Nemo. Bitter er det. Tar imot alt som kan hjelpe, men det er vel bare en firmware upgrade som kan løse dette. Noen som vet om en slik? Takk på forhånd. Ellers er jeg ganske bitter på wb, som så til meg at om jeg bestilte før maskinen kom, fikk jeg god pris. Og nå koster den da mindre.... ****** og altså! Rob Lenke til kommentar
skaven Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Du trenger AnyDVD !! Kongeprogram,, Hadde samme problemet på min maskin, dette proget tar tak i DVD'en før avspillings softwaren får tid til å sjekke "sonene"! Funker Kannonbra! Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg bruker også anydvd. Veldig bra program. Du finner det på slysoft.com Lenke til kommentar
williamthebloody Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Takker for link og greier! Innstalerer i skrivende stund. Spent! Håper alt funker og jeg kanskje tom. kan begynne å rippe igjen! Om noen hører om noen firmware fixes som gjør den sonefri, please let me know! Lenke til kommentar
epsil Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Du kan også prøve DVD Region-Free (shareware). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå