Erik J. Nilsen Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) www.anandtech.com har testet og verifisert at det er PCI/APG lås på deres NForce250 Chipset Les alt her: Anandtech Nvidia 250Gb Chipset Preview Gode nyheter for AMD64 overklokkere..! Ikke minst en meget god nyhet for AMD sin framtid som en leverandør av CPU-er til entusiast markedet! Når ABIT, ASUS eller Gigabyte kommer på markedet med kort, er jeg nok en av de første til å kjøpe Så kan vi virkelig se hva lille AMD-en min klarer... -P- Endret 25. mars 2004 av Pritorian Lenke til kommentar
Endre Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Det hadde jo vært skandale om det ikke hadde hatt det. DFIs kort virker veldig lovende, de satser virkelig på overklokking nå. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 En A64 Mobile og Vapo burde gi gode resultater http://www.newegg.com/app/ViewProductDesc....epa=0§ion=1 Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Ja, det er det som ikke kan ses på som det store plusset i det hele da Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Ååååååh! Som jeg gleder meg til å slå kløra i en av disse. Forhåpentligvis lager gigabyte noe duganes... har så mye finfine extra greier. Ellers blir det vel ett deluxe Asus kort igjen da ( :/ ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå