Mr.Sparkle Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hei! Jeg har en sinnsykt treg reboot/avslåingstid (ca 1 - 1,5 min) på maskinen, XP ble innstallert i går.. Har nytt AMD-system med Epox 8RDA3+ HK.. Hva kan det være? Det er et irritasjonsmoment Mvh Mr.Sparkle Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Er jo bare å knipse på power knappen å gå, maskinen avslutter alt automatisk da. Hva bruker du maskinen til da? hvis den har holdt på med store oppgaver kan det ta litt tid å slå av, må vel tømme virtuelt minne og sånnt. Endret 25. mars 2004 av Hoax Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Henger nok noe sammen med problemene vi andre her erfarer...... http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=220661 Lenke til kommentar
Mr.Sparkle Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 fant ut av det.. Det var noe så tragisk som at USB tastaturet fucket opp rebooten! syyykt Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 fant ut av det.. Det var noe så tragisk som at USB tastaturet fucket opp rebooten! syyykt Heiasann... Hvar løsningen så banal at du kjøpte deg et nytt tastatur da eller... Jeg har også USB tastatur.... Logitech® Cordless Desktop® Optical Kan det være mitt problem også det da.... Jeg har benyttet det på begge maskinene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå