beginnerman Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hei på dåkker! æ slit me web-greiern kan noen gi meg en kort innføring i adobe photoshop? hadde blitt ekstremt takknemmelig vesst noen orka å ta sæ et par minutt mvh hilsen meg! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Kort innføring? Oki, here goes nothing: Photoshop er et bildebehandlingsprogram. Du kan lage og redigere digital grafikk. Sjekk Hjelp-menyen for mer info. Oki? Lenke til kommentar
beginnerman Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 uki....så æ må bruke dreamweaver tel sjølve side-mekkinga? trude æ koinne bruke adobe... jj, takk førr svar Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Vel... du kan strengt tatt få PS til å mekke HTML-kodene, men det er ikke anbefalt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 uki....så æ må bruke dreamweaver tel sjølve side-mekkinga? trude æ koinne bruke adobe... jj, takk førr svar 1. Snakk normalt 2. Få Adobe til å mekke siden..? Skal du sende dem mail da eller..? 3. Søk på nettet etter innføring i PS, det er j*vli stort program.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 hadde blitt ekstremt takknemmelig vesst noen orka å ta sæ et par minutt Tror egentlig ikke du har forstått hvor stort og omfattende PS er. Etter en innføring på et par minutter, ville du vært like blank etterpå. Sjekk ut hjelpefilen, er faktisk veldig mye nyttig info der. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 1. Det heter Adobe Photoshop, eller egentlig Adobe Photoshop®. Ikke "adobe". Adobe er firmaet bak programmvaren "Photoshop", såvel som mange andre programmer. De fleste av disse programmene strekker seg over visuell utforming og redigering. Alt fra bilde, til web, til video. 2. Hva med å bruke sånn ca. 20 mindre smileys per innlegg? 3. ... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Og for å sei det enkelt, det er ikkje mulig å lære seg photoshop "over kvelden" liksom... Du må lese masse, masse tutorials, prøve og feile, kombinere tutorials, prøve og feile, utforske sjøl - så blir du flink. Det tar år å bli god i PS Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Har brukt PS siden 1999 og er fortsatt like blank Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Har brukt PS siden 1999 og er fortsatt like blank ,, jada du lissom, Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Du kan tro jeg er glad for at jeg kjenner Dunestar og at han bruker msn messenger . Meg: Går det an å gjøre ditt og datt i PhotoShop? Duni: Ja Meg: Koss? Duni: Sånn og sånn... Meg: sånn ja! Takker! Bare synd at jeg må skrive "koss" hver gang... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Har brukt PS siden 1999 og er fortsatt like blank ,, jada du lissom, Han har et poeng, man er evig blank i PS Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Gutten skriv itj fjortisspråk, hainn prøve bare å bevar dialækta si, må dåkker væl sjønn! Det er en grunn til at Photoshop Bible er ei tykk bok! Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Gutten skriv itj fjortisspråk, hainn prøve bare å bevar dialækta si, må dåkker væl sjønn! Argh! Ikke skriv sånn! Det er ikke den mikka-stemmen jeg har hørt inni hodet mitt Menmen, det er meget så sant så de sier; PS er ikke lært over natten, og hvis du i tillegg mangler en del fantasi, så tar det nok enda lengre tid ( ) Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Gutten skriv itj fjortisspråk, hainn prøve bare å bevar dialækta si, må dåkker væl sjønn! Argh! Ikke skriv sånn! Det er ikke den mikka-stemmen jeg har hørt inni hodet mitt Menmen, det er meget så sant så de sier; PS er ikke lært over natten, og hvis du i tillegg mangler en del fantasi, så tar det nok enda lengre tid ( ) Nå må isje dette ble for off-topic. Håll dåkke t sagen, folk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå