m0rz Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 kjøpte et nytt hovedkort, asus a7n8x-e deluxe.. stresset med å få compen til å boote, pga at et eller annet var galt... endte opp i røyk. Skjedd med noen andre? ingenting var koplet i pci slot, den selvantente simpelthen! Lenke til kommentar
GA Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) hmm. Har dette hovedkortet selv, og det funket fint med en gang... Det var ikke en kortsluttning bak hovedkortet? Noen loddepunkter borti hovedkortplata? Eller var det mye støv der? Min fars hovedkort gikk fløyten pga for mye støv i en ledig ramslot, *POFF*, masse grå røyk og ingenting fungerte... Ellers DRIT bra hovedkort! Edit: Leif... Endret 25. mars 2004 av GA Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg har heller ikke hatt noe problem med kortet. Det har funka helt fett. Bra HK ja!! Men send det inn å få nytt da vel.. komplett eller?? Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg har det samme Asus kortet. Det første kortet jeg fikk (A7N8X-E deluxe) hadde en defekt. Hverken minne slot 1 eller 2 virket, kun nr. 3. Fikk byttet det samme dag som jeg kjøpte det hos komplett (og det er grunnen til at jeg ikke handler på nett for å spare 100-200 kr!!). Det jeg har nå, er en drøm; dønn stabilt! At pci-porten tok fyr er merkelig. Alle kort testes sånn noe lunne før de går ut fra asus. At noe tar fyr er en ganske grov produksjonsfeil!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå