Gå til innhold

Under f.eks Off-topic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

QUOTE (psilocybe @ 25/03/2004 : 11:02)
.. og sport hører så definitivt ikke hjemme på et hw-forum.

Hvis sport ikke har noe her å gjøre, hva har da gledesutbrudd, politikk/religion/samfunn, humor osv å gjøre på et hw-forum?? :ermm::hmm::dontgetit: (for å sette det litt på spissen!)

Nei, ikke mer offtopic nå. Er mer enn nok som det er. Jeg har ikke noe i mot offtopic-delen, men synes det er alt for mange kategorier der allerede.

eller legge det et annet sted!...

Men det var bare et lite forslag/spm... ;)

Endret av CarinaE
Lenke til kommentar

Forumet skal vel være for sitene til nettverket, og da har vi allerede kategorier som ikke har noe her å gjøre.

Synes invictus formulerte det ganske bra, bortsett fra at jeg heller ser at man fjerner det som ikke har noe her å gjøre. Men er det først her så er det bare "rettferdig" at sport for en del og.

Men nå er det uansett opp til forumstyret, og prosessen er igangsatt, så da får vi bare avvente svar :)

Lenke til kommentar

Det jeg mente var at det blir mer og mer offtopic. Synes dette går ut over kvaliteten på det som faktisk skal være til hjelp og lærdom for brukerne.

Har som sagt ikke noe imot offtopic, men jeg synes det rettes for mye fokus mot dette. Et par kategorier hadde holdt.

Vi har allerede hatt denne diskusjonen før, så vi trenger ikke å gå mer innpå det.

Lenke til kommentar

QUOTE (invictus @ 25/03/2004 : 13:03)
jeg er generelt i mot sport, men er alikevel for forslaget. kan man diskutere politikk og religion så bør man også kunne diskutere sport :p

Uansett så er saken tatt opp internt.

Høres bra ut! Venter spent på resultetet. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

QUOTE (CarinaE @ 25/03/2004 : 11:58)
QUOTE (psilocybe @ 25/03/2004 : 11:02)
.. og sport hører så definitivt ikke hjemme på et hw-forum.

Hvis sport ikke har noe her å gjøre, hva har da gledesutbrudd, politikk/religion/samfunn, humor osv å gjøre på et hw-forum?? :ermm::hmm::dontgetit: (for å sette det litt på spissen!)

Nei, ikke mer offtopic nå. Er mer enn nok som det er. Jeg har ikke noe i mot offtopic-delen, men synes det er alt for mange kategorier der allerede.

eller legge det et annet sted!...

Men det var bare et lite forslag/spm... ;)

Faktisk veldig mye om man setter det på spissen som deg..

Politikk-->Medier-->Internett.

Religion-->Greit nok, men det hadde ikke spredd seg så raskt uten nett vil tro(i nyere tider)

Samfunn-->Kommunikasjon--Internett.

---

Humor.. det har noe og gjøre alle steder, selv om vi driver med data , så har vi fremdeles Humor, håper jeg da hvertfall..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

En sport-del hadde vært deilig.

Edit: Hva med en poll?

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Tror ikke det er nødvendig med en poll før forumstyret kommer med et svar

QUOTE (invictus @ 25/03/2004 : 14:03)
jeg er generelt i mot sport, men er alikevel for forslaget. kan man diskutere politikk og religion så bør man også kunne diskutere sport :p

Uansett så er saken tatt opp internt.
Endret av enden
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...