Gå til innhold

DVI utgang paa baerbar

Anbefalte innlegg

Eg lurer paa om det finnes baerbare pcer som har DVI-utgang? Er det stor forskjell paa bildekvaliteten dersom du bruker VGA i stedet for DVI? Eg har leita lenge etter ei maskin med DVI, men har ikkje funne noko endaa. Vil dette snart bli mulig aa faa paa baerbare maskiner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg lurer paa om det finnes baerbare pcer som har DVI-utgang? Er det stor forskjell paa bildekvaliteten dersom du bruker VGA i stedet for DVI? Eg har leita lenge etter ei maskin med DVI, men har ikkje funne noko endaa. Vil dette snart bli mulig aa faa paa baerbare maskiner?

Det er ofte DVI utgang på dockingstasjonen. Du får sjekke opp med dockingstasjonen som passer til laptoppen og se om denne har DVI.

Lenke til kommentar

Kan nå bare nevne at Apple Powerbooks har DVI-utgang på alle maskinene i den nyeste serien. Storfornøyd med min jeg hvertfall, men det avhenger selvsagt av om du er villig til å bruke Mac OS.

Det var hvertfall en av grunnen til at jeg valgte Mac og ikke PC med *nix da jeg kjøpte meg ny maskin, da jeg ville ha mulighet til å koble opp mot DVI-prosjektorer og LCD-paneler med DVI.

Endret av perbl
Lenke til kommentar

Det er ofte DVI utgang på dockingstasjonen. Du får sjekke opp med dockingstasjonen som passer til laptoppen og se om denne har DVI.

Men dockingstasjonen er vel kopla inn i vga kontakten så da er man jo like langt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...