DionysosDale Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Har brukt DVD-kittet en del før eg chippet Xbox. Men etter at eg satte inn Executer 2.3 lite, virket ikkje dongel'en lenger. Når eg slåg av chip'en, virker den fint. Hadde vært digg å fått styrt Xbox Media Center med fjernkontrollen i stedenfor gamekontrolleren. Noen som har peiling på hvorfor kontrolleren ikkje virker. Er det en spesiell BIOS eg må ha for å få det til? I så fall hvilke? Dionysos Lenke til kommentar
Nutcracker Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Syns å huske å ha lest noe om dette tidligere. Må muligens installere et program på box-en. Sjekk rundt på xbox-scene.com sine forum, så finner du garantert ut hvordan du skal løse problemet ditt. Jeg for min del bruker controlleren, men da dere først har fjernkontrollern skjønner jeg jo godt at dere vil bruke den. Lenke til kommentar
DionysosDale Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Hmm... finner ingenting om dette eg Hvilke program tenker du på? En mediaspiller? Oppdatert Dashboard? Bios? Eget progtram for å styre donglen? Finner ikke no!!! Dionysos Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Mener det funker med Dvd-Region X 2.0 Dvd-dongle eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå