Xpence Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Topic sier det meste Er den forresten noe bra? har dere noen andre forslag til bedre radiatorer? (under 1000 kr) hahaha min feil er trøtt hehe Denne Endret 25. mars 2004 av Xpence Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Topic sier det meste Vel, det skader jo ikke å si hva slags radiator det er snakk om... Lenke til kommentar
Xpence Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Har planer om å montere denne på utsiden av huset (bak ei varmepumpe) Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Blackice radiatorene passer ivertfall fint, kjøp en blackice 2, så kommer du langt. Må sansynligvis lage ett like hakk i slangene for å få tredd de over nipplene. Lenke til kommentar
soink Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Topic sier det meste Er den forresten noe bra? har dere noen andre forslag til bedre radiatorer? (under 1000 kr) hahaha min feil er trøtt hehe Denne Når jeg bestilte følgte det ikke med noen nipler... så vis du kjøper det settet er det nok best å bestille nipler ved siden av... Lenke til kommentar
Akise Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Topic sier det meste Er den forresten noe bra? har dere noen andre forslag til bedre radiatorer? (under 1000 kr) hahaha min feil er trøtt hehe Denne Når jeg bestilte følgte det ikke med noen nipler... så vis du kjøper det settet er det nok best å bestille nipler ved siden av... Hvilke nipler da? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Topic sier det meste Er den forresten noe bra? har dere noen andre forslag til bedre radiatorer? (under 1000 kr) hahaha min feil er trøtt hehe Denne Når jeg bestilte følgte det ikke med noen nipler... så vis du kjøper det settet er det nok best å bestille nipler ved siden av... Fulgte det ikkje nipler med radiatoren? Eg fikk ivertfall med når eg kjøpte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå