rallypigg Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 har gått til innkjøp av en slik telefon, og har et lite problem jeg ikke finner ut av. får ikke opp navn på avsender av mms, bare nr. er dette vanlig? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 ja, bedritent men sånn er det.... Lenke til kommentar
HKS Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 har gått til innkjøp av en slik telefon, og har et lite problem jeg ikke finner ut av. får ikke opp navn på avsender av mms, bare nr. er dette vanlig? Nok et eksempel på at programvaren til E700 suger... Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 suger ikke, men den har et par irritasjonsmoment som jeg liker å kalle det;) Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Det er ikke alle som irriterer seg så veldig over det da, jeg tenker ikke på så mye av den lange lista over feil noen pleier å legge inn i emnene om E700.. Man vet somregel hvem man får mms av, eller jeg gjør ihvertfall det. Bekreftelses lyden fosvinner med en kode eller ved å ha på lydløs Lenke til kommentar
phanti Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 hva for en kode er det? venninna mi har den telefon, og ho gjør meg gal med alle de høye forferdelige bekreftelsestonene hele tida Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Den finnes rundt omrkring på forumet men det er enklest å be henne ta på lydløs.. Alle andre lyder på mobilen blir sterkt dempet når du gjør dette med denne koden da. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 men koden skrur ned lyden på resten har jeg hørt... Lenke til kommentar
e700 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 men koden skrur ned lyden på resten har jeg hørt... resten? jeg har brukt kameralyd koden, og hører ringetonene og det andre helt fint...og det går jo ann å skru opp lyden... skjønner ikke helt hva du mente Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 den skrur ned volumet litt Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Gjorde ikke det på min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå