Hoax Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg sitter og lurer på om jeg kanskje kunne fått tempraturen på vannkjølingen enda lavere med annen væske. Jeg bruker frostvæskeblanding 50% nå, men har en flaske batterivann og ACfluid stående. Hadde lite lyst til å begynne å søle med dette og kanskje blande sammen noe som ikke er noe bedre, så hva er egerntlig det som er best egnet? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Du bruker litt vel mye frostvæske i vannet.. meningen er at det skal være en tilsetning for å hindre algevekst, det skal egentlig ikke være en del av kjølevæsken. Vanlig vann har bedre varmekapasitet enn frostvæske, så om du kun har 5-10% frostvæske i vannet så har du allerede et bedre kjølemedium. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Okey, jeg bare dæsja oppi no ferdigblanda greier jeg fant i statoil hylla...får prøve å tynne dette med batterivann da. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 For best temperaturer, bruk mest mulig vann, og minst mulig glykol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå