ELF Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hei [tm] ser etter nye medlemmer 8) Viss dere vill joine PM meg.. ps [tm] står for [TacticalManiacs] Noen som veit om det navnet er tatt??? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hei [tm] ser etter nye medlemmer 8) Viss dere vill joine PM meg.. ps [tm] står for [TacticalManiacs] Noen som veit om det navnet er tatt??? Og hva spiller dere for noe da? Bondesjakk? Ludo? MazeKing Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg har svart belte i Ludo, så hvis det er det så vil jeg gjerne være med. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Genialt Dette må da bli en svært oppegående clan i bondesjakk Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Ingen andre norske klaner som har det iallfall.. Er med vis det er en MSN minesveiper klan Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Uff.. Skjønner dere ikke at det er en rappe gruppe? De skal battle hverandre.. Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Åhh, enda godt noen ikke SPAMmer da... Please, hvorfor komme med de kommentarene der ? >Greit at førstemann spørr om spill, men trenger vel ikke ta helt av ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå