Gå til innhold

Hvordan forum virker

Anbefalte innlegg

Jess, jeg vil si det finnes to typer forumbrukere, de som starter en ny tråd av og til, og de som ikke gjør det.

Jeg syntes det er litt gøy å tenke på hvordan livet i søppel-forumet er. Ting som er 'ferdig' diskutert allerede etter de første par postene blir tilsynelatende diskutert på uten ende, opptil flere dager med meningsløst prat helt til en finner ut det er kjedelig og starter en ny meningsløs tråd, og hele greia starter omatt.

Jeg tenker denne tråden vil bli 2-3 sider lang, noen vil syntes den er morsom (men ikke spør meg hvorfor), mens noen vil syntes jeg er rar og en vil starte en ny tråd om noen dager som alle flokker seg om.

Jeg har sett gribber flokke seg rundt kadavere og fråtse de i seg, det minner litt om dette forumet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du skisserer der er jo betydelig likt en vanlig samtale i en vanlig verden. En gjeng er samlet. Én person starter en samtale. Noen interesserer seg for den og bidrar litt med noen innspill. Andre blir kjedet av den og drar kanskje med seg en annen inn i et annet emne. Deretter dør en av samtalene ut, og de som blir uten emner, hiver seg på et nytt.

Forskjellen er at her på forumet er det litt enklere å unngå å svare på ting.

Lenke til kommentar

I det filosofiske hjørnet idag?

Si det der på en fest så vil folk begynne å lure litt.

"En starter en samtale, etter et par vekslinger har man fortalt alt som er interessant å fortelle, likevel fortsetter samtalen i lange baner. Noen begynner å diskutere andre ting som samtalen berørte..." osv osv.

:)

Måtte bare fråtse litt i kadavaret ditt jeg også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...