IntelAmdAti Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jess, jeg vil si det finnes to typer forumbrukere, de som starter en ny tråd av og til, og de som ikke gjør det. Jeg syntes det er litt gøy å tenke på hvordan livet i søppel-forumet er. Ting som er 'ferdig' diskutert allerede etter de første par postene blir tilsynelatende diskutert på uten ende, opptil flere dager med meningsløst prat helt til en finner ut det er kjedelig og starter en ny meningsløs tråd, og hele greia starter omatt. Jeg tenker denne tråden vil bli 2-3 sider lang, noen vil syntes den er morsom (men ikke spør meg hvorfor), mens noen vil syntes jeg er rar og en vil starte en ny tråd om noen dager som alle flokker seg om. Jeg har sett gribber flokke seg rundt kadavere og fråtse de i seg, det minner litt om dette forumet Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Det du skisserer der er jo betydelig likt en vanlig samtale i en vanlig verden. En gjeng er samlet. Én person starter en samtale. Noen interesserer seg for den og bidrar litt med noen innspill. Andre blir kjedet av den og drar kanskje med seg en annen inn i et annet emne. Deretter dør en av samtalene ut, og de som blir uten emner, hiver seg på et nytt. Forskjellen er at her på forumet er det litt enklere å unngå å svare på ting. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 I det filosofiske hjørnet idag? Si det der på en fest så vil folk begynne å lure litt. "En starter en samtale, etter et par vekslinger har man fortalt alt som er interessant å fortelle, likevel fortsetter samtalen i lange baner. Noen begynner å diskutere andre ting som samtalen berørte..." osv osv. Måtte bare fråtse litt i kadavaret ditt jeg også. Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg er helt enig. Tror jeg... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Ja, men om vi ser på antall meningsløse poster, og tidsrommet mellom disse, så er det ikke så realistisk lenger Men jeg tipper flertallet henger i søppel-tråden fordi de kjeder seg og er da lite selektive på hva de poster i. Jeg er iallefall slik. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Spessielt søppel tråden er ein plass for å diskutere for diskusjonens skyld. Synest at off topicen er eit godt tiltak for å kunne diskutere med andre folk som har liknende interesser som deg sjølv. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Og den interessen er å diskutere ting som man ikke synes er interessant, bare for å diskutere Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Og tenk på alt som blir diskutert akkurat nå, det har blitt diskutert før her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå