Gå til innhold

Noen som har klokket dette?


Leo_

Anbefalte innlegg

Jeg skal omsider begynne å riste litt mer ut av kassa, derfor lurer jeg på om noen har erfaringer med et liknende oppsett. Hadde håpet på å finne ut om det er noen kjente problemer eller svakheter her.

Jeg gidder ikke å låse opp, så det blir kun justering av FSB.

Lurer da også hvor høyt det er realistisk å komme uten voltmod e.l.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-03-27 16:24, [email protected] skrev:

Joda, jeg har tenkt på en Thermalright SK6. (Noen som har erfaringer med denne?)

Pr. i dag ligger CPU på drøyt 45 grader, og kabinettemperaturen ligger på 7 grader over romtemp.



 

er du på TG? Jeg har en jeg skal selge. Eneste minuse med den er at jeg har ødelagt det miste festeklipse til vifta. Ellers følger alt med. Jeg har ikke noen erfaringer med den fordi jeg ikke hadde en vifte som passet. Jeg prøvdde og modifisere men det gikk heller dårlig (ødela da flesteklipse til vifta)

Lenke til kommentar

Nei jeg er ikke på TG, men jeg har en kompis som er der, kan sikkert få han til å se på den. Hva er det som er ødelagt på den egentlig? Hvis du har muligheten kan du jo sende et bilde av den til meg.

Hvor mye tenkte du på å ta for den?

Lenke til kommentar

Hva med en Silent Viking(opp til XP1900+)?

 

Du kommer høyt nok. Rammen setter ingen nok ingen grense. Problemet ditt er vel sannsynligvis kjøleren og hovedkortet! Jeg kommer til 167 FSB på Athlon 1400MHz(1753MHz) KG7-Raid og Twinmos ECC PC2100. Det er også muligheter for at PCI/ISA-kort sier stopp. Sier en av delene stopp må du nok enten stille på dividerne eller stille på voltage. Last ned SiSoft Sandra så finner du fort ut hva som er ustabilt :smile:

 

Du har et AOpen kabinett? Jeg har hatt samme. Vil du kjøpe evt. bytte sidedøren min. Den har et rundt tilskjært plexiglassvindu og Thumbscrews. Svar evt. på [email protected]

Lenke til kommentar

Vet du noe om hvordan disse kjølerene er i forhold til hverandre?

Angående deksel: Takk for tilbudet, men sidedekselet mitt er kledd med asfalt og 10mm skum/alu plater, og nå skal jeg finne på noe lurt som suger til seg lyd, og ikke bare isolerer den inne. Dessuten står den på gulvet, så det ville vært bortkastet

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-27 16:37, [email protected] skrev:

Nei jeg er ikke på TG, men jeg har en kompis som er der, kan sikkert få han til å se på den. Hva er det som er ødelagt på den egentlig? Hvis du har muligheten kan du jo sende et bilde av den til meg.

Hvor mye tenkte du på å ta for den?




 

Får og feste vifta må du ha spesielle festeklips. Jeg har ødelagt det miste vifteklipse. 3dfxcool trur jeg har vifter som passer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...