Erling E. Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Gamer.no har besøkt Digital Illusions i Stockholm for å se på oppfølgeren til deres suksessrike RalliSport Challenge. Vi har møtt folkene bak spillet, og tok særlig en prat med produsent Karl Magnus Troedsson for å høre om hans syn på spillet og utviklingen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 utrolig morsomt og lese om Digital Illusions,og hvordan de lager spillet. håper RalliSport Challenge 2 blir bedre enn første spillet. arcade og rally hører ikke helt sammen,men dette kan sikkert bli bedre.. fin grafikk fra bildene,håper gameplayen er like bra Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) RSC2 over Xbox Live blir bra! Turneringer og alt! Endret 25. mars 2004 av NoLimit_^ Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Aaaah. Gleder meg. Synes 1eren var genial. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Det var en omfattende sniktitt! Morro å lese. Det er et spill jeg gleder meg veldig til. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 2'ern kommer til å bli veldig bra. På 1'ern så syntes jeg spillet hadde en veldig god spillfølelse, enkelt og morsomt å styre bilene. Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Ja, veit. Det var liksom bare å kjøre på. Veldig god fartsfølelse også. Det er viktig, og mange som ikke klarer det helt idag. Produsenter altså. Men dette blir bra, og må kjøpes. Hvis bare pengene strekker til i russetida Lenke til kommentar
HWE Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Er det sikkert at spillet ikke kommer til PC ? Mente jeg hadde lest et annet sted at det også kommer på PC etterhvert. Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Er det sikkert at spillet ikke kommer til PC ? Mente jeg hadde lest et annet sted at det også kommer på PC etterhvert. Dette lurer eg også på,..er det 100% sikkert det ikke vil komme en Pc versjon litt senere som det var med 1'eren ?? Uansett gleder meg noe sYYkt da eg digget 1'eren,men eg ønsket da helst å kunne spille det på pc'n da...spesielt med tanke på multiplayer delen av det. Blir liksom ikke det samme med x-box'en. Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Vi har fått opplyst at spillet kun kommer på Xbox både fra Digital Illusions og Microsoft, så da antar vi at det er 100% sikkert. Det ville vel vært litt dumt om vi skulle lyve for dere i artikkelen? ;-) Men om de ombestemmer seg om en god stund har vi ingen garanti i for. Hva mener du med at multiplayer ikke blir det samme på Xbox? Du har hørt om Xbox Live? :-) Lenke til kommentar
oorzako Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 to tommler opp for at di har tatt med den gode gamle sliteren: Volvo 240 gleder meg, fantastisk bra spill. kunne godt tenkt meg det til PC`en ja Lenke til kommentar
simmy Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Rallisport Challenge 2 er jo bare helt konge! Myye bedre enn 1`ern! LØP OG KJØP sier nå jeg til dere som ikke har det ennå! Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Rallisport Challenge 2 er jo bare helt konge! Myye bedre enn 1`ern!LØP OG KJØP sier nå jeg til dere som ikke har det ennå! De fleste har det ikke, ettersom det lanseres 7. mai. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg