Knudix Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg har laget et fullt interface i fotoshop (med hjelp av tut) og lurer på hvordan jeg da får denne ut som en internett side. Må kunne legge til tables senere. Har jeg drete meg ut siden alt er lagd som et bilde? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Slice opp bildet. Den kan også generere en webside med full HTML og tables. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Har jeg drete meg ut siden alt er lagd som et bilde? De fleste gjør det vel egentlig slik. Del opp bildet hva slices eller guides (), ta bort alt du ikke "trenger" som områder med kun rene farger osv. Deretter bygger du opp siden vha WYSIWYG-editoren din (eller om du koder helt selv..) Lenke til kommentar
Knudix Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Har jeg drete meg ut siden alt er lagd som et bilde? De fleste gjør det vel egentlig slik. Del opp bildet hva slices eller guides (), ta bort alt du ikke "trenger" som områder med kun rene farger osv. Deretter bygger du opp siden vha WYSIWYG-editoren din (eller om du koder helt selv..) Er det mulig og si dette på et språk resten av verden også forstår? neida. Men det hadde vært fint om du/dere kunne utdype litt mer. (ikke misforstå, det er bra at dere i det hele tatt hjelper. Har jo siden bygge opp av 29 layers også... Kan dette være til hjelp? Endret 25. mars 2004 av Knudix Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Link til åssen å bruke SliceTool.. Lenke til kommentar
Knudix Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Link til åssen å bruke SliceTool.. Der var det noe ja... TAKKER Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Link til åssen å bruke SliceTool.. Der var det noe ja... TAKKER np.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå