Gå til innhold

Hva kan jeg ta for dette


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil si cpuen er verdt max 300,- , da duron 1600 vil være et langt bedre valg. Hk er max verdt 300 og rammen klarer du å svindle på noen på qxl

Duron 1600 et bedre valg? Neppe.

 

Kan hende at du får mer penger om du selger delene hver for seg. Rammen alene ville ha kostet rundt 1500kr ny (SDRAM er blitt dyrerer grunnet at det er utrangert). Burde kunne få rundt 700-800 kroner for minnet, om du selger det til noen som trenger SDRAM.

 

HK er vel verdt en 250/300 kr, og det samme for CPU.

 

Lykke til..

Lenke til kommentar
Vil si cpuen er verdt max 300,- , da duron 1600 vil være et langt bedre valg. Hk er max verdt 300 og rammen klarer du å svindle på noen på qxl

Duron 1600 et bedre valg? Neppe.

 

Kan hende at du får mer penger om du selger delene hver for seg. Rammen alene ville ha kostet rundt 1500kr ny (SDRAM er blitt dyrerer grunnet at det er utrangert). Burde kunne få rundt 700-800 kroner for minnet, om du selger det til noen som trenger SDRAM.

 

HK er vel verdt en 250/300 kr, og det samme for CPU.

 

Lykke til..

Duron overklokker du glatt til 2ghz, minst.

Endret av zaico
Lenke til kommentar
Vil si cpuen er verdt max 300,- , da duron 1600 vil være et langt bedre valg. Hk er max verdt 300 og rammen klarer du å svindle på noen på qxl

Duron 1600 et bedre valg? Neppe.

 

Kan hende at du får mer penger om du selger delene hver for seg. Rammen alene ville ha kostet rundt 1500kr ny (SDRAM er blitt dyrerer grunnet at det er utrangert). Burde kunne få rundt 700-800 kroner for minnet, om du selger det til noen som trenger SDRAM.

 

HK er vel verdt en 250/300 kr, og det samme for CPU.

 

Lykke til..

Duron overklokker du glatt til 2ghz, minst.

Men duron er fortsatt Duron, noe jeg ikke ville hatt i maskinen min :ermm:

Lenke til kommentar
Duron overklokker du glatt til 2ghz, minst.

So? klokkefrekvens er ikke alt. Jeg ville ikke hatt en duron om noen hadde kastet den etter meg

kvifor ikkje ein duron er ein god prosessor det... god server Cpu, ville heller hatt det enn ein Intel Celeron :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...