Gå til innhold

Feil i download

Anbefalte innlegg

Hmm.. Har et litt rart problem som gjelder nedlasting av filer fra nettsider. For eksempel spilldemoer på itavisen, eller som jeg nettopp prøvde, en High Definision-filmsnutt fra windows´ nettsider.

jeg velger lagre som og alt det der, og nedlastning begynner. Den filmen jeg prøvde å laste ned nå, var på 130MB. Det tar ca 15 min hos meg, og nedlastningen lukkes. Men når jeg da åpner fila som er nedlastet, er den på kun 45MB og er en ugyldig fil. dette har skjedd både med nedlastning til min Raptor 36,7GB og min WD 120GB SE p-ata.

hva kan dette skyldes? Feil i Windows´ temp-system eller harddisk-trøbbel? Håper virkelig ikke det siste... :scared:

Noen som vet?

Endret av Playmofetish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har 10GB ledig på den ene og 25GB på den andre. det skulle vel holde til et par-tre 100-200MB-filer? hva kan være feil da? Mindre filer går helt fint, men jeg har merket dette flere ganger med litt større filer. Gjelder kun download fra nettsider. Nedlastningen går helt ferdig, alt lastes ned, men bare litt vises i selve fila... :(

Lenke til kommentar

Prøv å laste ned med en download manager, f.eks. GetRight eller en annen nettleser som f.eks. Opera. Internet Explorer laster ned fila til en temp mappe og kopierer så fila derfra til den mappen du ba om. Det temp området som Internet Explorer laster ned til er helt ødelagt på min windows, hvis jeg velger åpne i stedet for lagre sier den etter at nedlastingen er ferdig at den ikke kan finne fila. Det som kan hende skjer hos deg er at fila blir for stor for temp området så windows automatisk begynner å slette litt underveis i nedlastinga. Prøv også å manuelt tømme temporary internet files.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...