Joe DiMaggio Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Hei! Jeg skal ha arangere en konkurranse i Need for Speed Underground. Er det noen her som har gjort det før? Som kan gi meg litt info!? Endret 5. november 2007 av sv3inung Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 info om hva da? hvem som vant, hvordan man gjorde det, eller om det funker i det hele tatt? må nok spørre litt mer konkret, gitt Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Jeg tenker på hvordan man kan gjennom føre det. Endret 5. november 2007 av sv3inung Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 etter min erfaring med å arrangere online-konkuranser for nfsu-norge.tk fant jeg ut at det er svært vanskelig. Finnes overhodet ingen administrative muligheter, heller inge spectator-mode. Ingame-chat er noe forferdelig visvas av sensur og korte tekster. Men lykke til anyways! Mvh. Erik Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 hm. ok Er det noen her som vet om server progs? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Need for Speed: Underground Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 hm. ok Er det noen her som vet om server progs? oja.. det glemte jeg å nevne... finnes ingen måte å ha egen server, det innebygde serversystemet må brukes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå