Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var noen freeky øyne på han fyren :wow:

- Var ikke rare plassen til innholdet

- Original meny-løsning

- Bra fargekombinasjon. Litt kjedelig og BRUNT, men okey

- Likte ikke den X-en under menyen. Passet ikke helt med det smoothe designet ellers

Dette har potensiale! Good Job! :thumbup:

Lenke til kommentar

Du har en okei tanke, men jeg er redd du blander litt for mange stiler her. :hmm:

Først av alt, fargene. Her har du bomma litt, føler jeg. Spesielt på denne karen på bildet. Mekka han i vector eller er det cutout? :ermm:

Jeg synes du gjør det ganske bra, helt til vi kommer oss ned mot menyen. Her begynner du å blande inn inner shadow, og etter alt hva jeg synes, ble det feil. Spesielt den "kula" som er kappet av på midten. Det krysset under ble jeg heller ikke spess begeistra for. Hva har det egentlig å si?

PF Banana Split er ingen pen font.

Jeg ser gjerne en ny versjon med litt innhold. ;) Stå på! :thumbup:

Lenke til kommentar

enig med dunestar her...

- Personen er :D ..

- ".04" likte jeg ikke helt... synesw den ser malplassert ut..

- sirkelen og nav-en/midt-kolonnen = ikke helt god... en helt annen stil... :ermm:

- bakgrunnsfargen på header var grei.. :) men fargen på tekst og den indre fargen på innholds-kolonnene likte jeg ikke.. beklager...

Mye bra å gå ut i fra her :) bygg mer på det!! gleder meg til å se hvordan det blir til slutt! :thumbup:

Lenke til kommentar
Først av alt, fargene. Her har du bomma litt, føler jeg. Spesielt på denne karen på bildet. Mekka han i vector eller er det cutout? :ermm:

Det krysset under ble jeg heller ikke spess begeistra for. Hva har det egentlig å si?

PF Banana Split er ingen pen font.

Først av alt,, fargene syns jeg da ble rimelig grei, sett bort fra bakgrunn. (muligens gjøre området med menyen noe mørkere..). Den sirkelen må gjøres noe med ja, men føler fortsatt at den bør være der. Karen på bildet var planen at skulle ta del i en banner sak som skulle prege det store området, (banner-bilde lar seg vente på). Å nei, karen er ikke cutout,,

Krysset laget jeg vel for å dekke over d at menyen ikke gikk helt ned. En dårlig løsning, men satt litt fast atm.

PF Banana Split,, hvorfor ikke? Hadde litt av den "grooven" jeg var ute etter.. (btw, kan du navnet på fonter bare ved å se på dem?,, :scared: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...